Beantwoord

Problemen met aansluiting, factuur, ...

  • 6 November 2018
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Goed, even hier maar iets plaatsen gezien er intussen talloze dossiernummers geopend zijn, de vervaldatum van mijn verkeerde factuur intussen gepasseerd is en ik precies geen gehoor meer krijg.
Op 27 september heb ik ingetekend voor een minimus-pakket aan een promoprijs van 41,95 voor 4 maanden, inclusief netflix. Daar heb ik een bevestiging van, maar daar staan de precieze voordelen niet op. Soit, wel bewijs dat ik het dan aangevraagd heb. Op 8 oktober zijn ze TV en internet komen aansluiten, maar waren er nog steeds problemen met de gsm overdracht van mobile vikings. Daarover intussen al een hoop telefoons en mails gedaan, maar dat zou zeker in orde komen. Tot mijn grote verbazing bedroeg mijn eerste factuur geen 41,95 maar 159 euro, aansluitingskosten en een wifi bridge (die ik niet gevraagd had) inbegrepen. De wifi bridge zou zeker gratis zijn volgens de installateur, dat zou geen probleem zijn (anders moest ik die niet hebben en mocht hij de kabel doorleggen tot aan de tv). Goed, enige klaagmails later worden de installatiekosten en de wifi bridge van de factuur afgetrokken, waardoor ik nog aan 50,33 kom. Uiteraard nog steeds niet de beoogde 41,95. Dat komt omdat u op 8 oktober de aanvraag gedaan hebt, toen gold die promotie niet meer meneer. Dus maar bewijs doorsgestuurd dat ik de aanvraag wel degelijk in september heb gedaan en sindsdien is het radiostilte. Ik betaal die factuur van 50,33 euro niet, en ook de aanmaningen die er zitten aan te komen niet, desnoods komen jullie maar alles weer ophalen. Ik heb intussen -tig verschillende mensen aan de lijn/op mail gehad waar ik alle uitleg uitvoerig aan gedaan heb en ik verwacht dan ook mijn gevraagde pakket, inclusief netflix, aan 41,95 euro voor de eerste vier maand.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 12 November 2018, 12:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Frederik,
Ik stel vast dat ondertussen een aanpassing gecrediteerd is naar 41,95 EUR en dat dit bedrag ook reeds op 07/11 betaald is.
Heb je nog vragen kan je ook via deze link het gesprek verderzetten.
Mvg. Wilfried

Reageer