Probleem? Welk probleem?

  • 9 January 2018
  • 8 reacties
  • 368 Bekeken

Sedert altijd Belgacom en Proximus. Ja, er gebeurt al wel eens wat met de verbinding, maar om me daar dik bij te maken ligt niet in mijn aard. Ongemakkelijk word ik daar niet van, meestal los ik het zelf op, of bel ik naar de 0800..... En om dan de meute te volgen in hun reacties met als doel te veranderen naar een andere provider ??? . Nee hoor, als mijn wagen een mankement heeft draag ik die ook niet binnen voor een ander. Ja het was wat jammer maandagavond dat ik voor 1 keer de kroongetuigen niet kon volgen, maar dan maar de kerstboom en alle slingers en ballen weer opgeborgen tot volgend jaar met een muziekje op de achtergrond. Kheb nog een leven en tv speelt wel een rol in mijn leven, maar bijlange geen hoofdrol. Ben ik naief ? Ik durf te denken van niet, Proximus blijft hier aanwezig tot ik naar de hierboven wordt getransfereerd. Het gras is elders niet groener , en wit is er niet witter.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Fijn om te horen dat je bij 1 van de overlevers bent! 👊
+1 Metske
Er zijn ergere dingen in het leven, mensen, dan twee uurtjes geen tv!
Chapeau aan de technici van Proximus die alles toch terug opgelost kregen.
En alle tv klanten krijgen toch een mooie compensatie.👌
hoe kunnen we deze gratis boeketten als compensatie in dienst krijgen op de decoder zonder dat er op de factuur iets zal aangerekend worden en is dat dan voor 14 dagen en stopt dit dan automatisch ????
Proximus klanten krijgen als compensatie:
alle tv boeketten,ook het voetbal, voor 14 dagen die ze gratis kunnen bekijken
kan geen emails versturen met skynet
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Martin,


Onze klanten zullen rechtstreeks via het TV platform worden geinformeerd wanneer zij deze gratis toegang kunnen activeren en in principe zou het na 14 dagen automatisch stoppen. Groetjes, Aziz
Na bijna 20 jaar klant stuurt proximus de deurwaarder voor zogezegd twee betalingen van 15 euro waar ik verschillende keren telefonisch contact heb opgenomen met proximus en telkens werd bevestigd dat alles in orde was resultaat 90.56euro aan de deurwaarder moeten betalen waarvoor mijn hartelijke dank proximus
Hallo Martin,
Onze klanten zullen rechtstreeks via het TV platform worden geinformeerd wanneer zij deze gratis toegang kunnen activeren en in principe zou het na 14 dagen automatisch stoppen. Groetjes, Aziz

Bedankt voor de toelichting.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Mimi,het spijt me dit alles te vernemen. Het is echter zo, eens een dossier bij de deurwaarder zit, we via deze weg geen verdere betwisting of rechtzetting kunnen indienen. Je dient hiervoor de deurwaarder te contacteren. Groetjes Freya

Reageer