Vraag

Printvriendelijker facturen

  • 2 July 2020
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Graag dringend printvriendelijker facturen.

Goed voor Proximus dat er digitale facturen gestuurd worden, maar als ik zwart-wit afprint wil ik geen ganse velden met zwarte inkt afprinten.

Goed voor het milieu en voor mijn portemonnee.

vriendelijke groeten

https://www.belgomedical.com/store-1/


6 reacties

je bent alleen maar milieu vriendelijk bezig als je ze niet uitprint want anders kunnen ze ze evengoed opsturen :slight_smile:

Maar inderdaad ik begrijp het wel hoor, als je er dan ene moet uitprinten om een bepaald reden is het beter dat er alleen tekst staat zonder overtollige gekleurde banners enz….

Anders moeten ze maar op pagina één hun blijkbaar noodzakelijk banners zetten en de volgende pagina’s de factuur zelf bestaande uit alleen tekst zodat je de eerste pagina kunt uitsluiten om af te printen, enfin ik geef zo maar één idee….

Reputatie 7
Badge +3

@Belgomedical@Martin Bedankt voor de tips en feedback.We geven het alvast door.Groetjes,Joel

Ondertussen 6 maanden verder en onnodig inkt verspillend, terwijl ik dit wettelijk moet uitprinten, dit dankzij de grootste aandeelhouder van Proximus (de Belgische staat).

Misschien toch maar weer overgaan tot facturen via de post.

Reputatie 7
Badge +3

@Belgomedical  Ik vrees dat de layout van de factuur in de nabije toekomst niet zal veranderen. Zet ik het terug op de papieren factuur via de post? Groetjes, Antonella

Ja, liefst via de post terug dan.

Reputatie 7
Badge +3

@Belgomedical 

aan de hand van je login hebben we gezocht naar klantgegevens en je klantennummer ingevuld in je profiel.

Je groene factuur werd gedesactiveerd

Vanaf februari komen de facturen weer op papier via de post.

Vriendelijke groeten

Tina

Reageer