prijs Enjoy

  • 1 September 2021
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

12maanden gratis netflix gewonnen bij Enjoy,ikke blij….

Heb mij aangemeld via kanaal 57 en netflix geactiveerd.

Helaas werkt de code die ik moest inwisselen op mijn account bij netflix niet OMDAT ik nu een flex-Netflix abonnement heb en gefactureerd word door proximus.

proximus stuurt mij naar Netflix en daar zeggen ze dat ik dat abonnement moet stopzetten en een nieuw account moet aanmaken zonder proximus.?????

Wat voor een bedriegerij is dat allemaal .wedstrijd van Enjoy bij proximus en als je dan wint kun je er niks mee doen.,maar ze smeren u wel een abonnement op Netflix aan.

 

 

 


3 reacties

Best dat je afwacht tot morgen iemand van het proximus forumteam dit verder bekijkt voor je.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@wartel In het wedstijdreglement stond duidelijk dat de prijs niet compatibel was voor klanten met een Netflix abonnement in hun Proximus-pack. We kunnen enkel aanraden om de code aan een kennis door te geven, helaas. Groetjes, Antonella

Bedankt AntonellaD,

Heb ik weeral een les geleerd om eerst het wedstrijdreglement GRONDIG te lezen!!!!

Ik kan er nu wel als cadeau een ander een plezier mee doen .

dank u

 

 

Reageer