Premiumpunten verdwenen

  • 6 August 2019
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Beste,

al meer dan 20 jaar trouwe klant.

braafjes punten opgespaard... nu ik vernomen heb dat de punten tot november kunnen ingeruild worden en ik op zoek ben gegaan naar het aantal punten en een catalogus... blijkt dat elk spoor van mijn punten zijn uitgewist??? Ik heb geen gespaarde punten??? Saldo 0
wist een medewerker van Proximus via de telefoon mij te vertellen ???

toen ik hem wist te vertellen dat er op een factuur van maart 2017 wel degelijk punten vermeld staan gaf hij mij de raad om nog even te wachten want hij vermoedde dat deze punten weldra ergens zouden teruggeven worden aangezien ik niet de enige klant ben met hetzelfde verhaal???

ik begin stilaan te vermoeden dat de spaarpunten gewoon niet meer bestaan van zoveel duizenden klanten alsook de weg om deze op te vragen alsook de catalogus.

ik zal hierover verdere info vragen bij testaankoop ...

indien jullie een zinnig antwoordt EN oplossing kunnen bieden dan hoor ik het graag.

Mvg

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ingetjevdg,
Excuses dat je de punten niet terugvindt.
Er loopt een onderzoek naar deze klachten om te achterhalen wat de oorzaak kan zijn.
Van zodra hier meer duidelijkheid over is, zullen wij opnieuw communiceren.

Kan je je profielgegevens doorgeven ?
Dan kunnen we in jouw geval ook een concreet onderzoek laten opstarten, zodat het terug in orde komt !
Het is niet de bedoeling dat Proximus zoveel punten "laat" verdwijnen.

Dus graag asap je klantgegevens voor verdere opvolging:. :-)

Groetjes,
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag ingetjevdg,
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de Premium Club waarvan je het dossiernummer kan terugvinden in je profiel.
Een dossierbeheerder zal je hiervan op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella

Reageer