Beantwoord

Premiumclub

  • 13 January 2018
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Ik ben al maanden aan het proberen om mijn premiumpunten in te ruilen. Het lukt niet. Er moet telkens een mail-adres ingegeven worden en dan krijg ik een storing. Er wordt gevraagd om het later opnieuw te proberen. Dit ben ik nu dus al maanden steeds opnieuw aan het proberen en het lukt nog steeds niet. Klacht indienen, geen respons. Bellen naar proximus: eerst doorsturen naar andere dienst, dan bij de juiste terechtkomen, maar ook zij kunnen niet helpen... bel maandag maar terug dan is 'de juiste' dienst wel aanwezig. Komaan seg, wanneer mag het eens van de eerste keer goed gaan. Ondertussen ben ik dus nog steeds niet verder geholpen.
icon

Beste antwoord door AkiW 15 January 2018, 21:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge, vervelend verhaal. Mogen wij je klantennummer even vernemen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ? Dan proberen we snel te helpen. Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +2
Als je verandert van tariefplan ( in de veronderstelling ) ben je dan je punten van het vorige abonnement kwijt ?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Ingelola, ik zie dat er reeds dossier nr 32474674 voor is opgesteld, sinds 13/01/2018. De bevoegde dienst is ermee bezig, zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw

Reageer