1) Waarom worden wij als klanten daar niet van op de hoogte gesteld?
2) Ik heb nog belwaarde om overdag te kunnen bellen en die vervalt ook op 31/1/19, zomaar, zonder meer... dit is me niet in een mail meegedeeld, maar heb ik moeten vernemen toen ik naar de klantendienst belde.
Maar tot op vandaag kan je op de Premium site met je punten wél nog belwaarde aanschaffen. Geen woord over het feit dat je morgen alles kwijt bent. Geen uitleg over het afschaffen van Premium.
3) Ik was punten aan het opsparen om eens een waardevoller cadeau te kunnen kopen. Die ben ik dus opeens kwijt. Geen uitleg, niks, noppes, nada.
Ik vind dit werkelijk schandalig en vreselijk klantonvriendelijk.
Proximus, waar zit je met je compensatie?
Beste antwoord door Anonymous
Hallo iedereen,
Momenteel bestaat de Premium Club nog altijd en als die wordt stopgezet, dan worden de leden uiteraard op de hoogte gebracht.
Maar net zoals het Forum toe was aan een "make-over", is ons getrouwheidsprogramma dat ook.
Hier wordt momenteel aan gewerkt en eens dit op punt staat dan worden alle leden/klanten hiervan op de hoogte gebracht.
Tot dan kunnen de leden van Premium Club nog altijd punten sparen.
Groetjes Samantha
Bekijk origineel
Momenteel bestaat de Premium Club nog altijd en als die wordt stopgezet, dan worden de leden uiteraard op de hoogte gebracht.
Maar net zoals het Forum toe was aan een "make-over", is ons getrouwheidsprogramma dat ook.
Hier wordt momenteel aan gewerkt en eens dit op punt staat dan worden alle leden/klanten hiervan op de hoogte gebracht.
Tot dan kunnen de leden van Premium Club nog altijd punten sparen.
Groetjes Samantha