Beantwoord

Premium smsen

  • 6 April 2019
  • 3 reacties
  • 2856 Bekeken

Ik ben nog maar klant bij Proximus sinds januari. Ik heb al heel de tijd last van premium smsen waardoor ik meer moet betalen. Het nummer van waar de smsen vandaan komen is een 04 nummer, dit staat op het laatste blad van mijn factuur. In de chat met Proximus vertelden mij ze dat ik STOP moet sturen naar dat nummer. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg bevestiging dat ik afgemeld ben bij die klantendienst maar het is terug. Weer met het zelfde 04 nummer. Gisteren heeft Proximus geprobeerd om het weer stop te zetten maar ik moet sinds gisteren weer meer betalen. Weet iemand wat ik moet doen?
icon

Beste antwoord door tina.b 8 April 2019, 12:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

er werd voor de betrokken dienst ook een klachtendossier opgemaakt om dit verder op te volgen. Je zal door hen nog gecontacteerd worden. In theorie moet zo een provider stoppen met sms te sturen als je "stop" hebt gestuurd. Dit zal nu verder opgevolgd worden. Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten

Tina
Het zou fijn zijn om me te helpen want in de chat antwoorden ze niet meer.
Reputatie 7
Badge +3
ok komt in orde, kan wel even duren eer de dossierbeheerder je met de juiste info kan contacteren. Via deze link kan je ook al info vinden: https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html#

mvg, Tina