Beantwoord

Premium club punten

  • 27 February 2018
  • 13 reacties
  • 511 Bekeken

Hoelang duurt het voor je de punten van de laatst betaalde factuur op je premiym clyb krijgt.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 19 June 2018, 13:21

Bekijk origineel

13 reacties

TUI: ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ze het systeem van premium club punten aan het herstructureren zijn bij Proximus.
Reputatie 7
Badge +1
TUI: ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ze het systeem van premium club punten aan het herstructureren zijn bij Proximus.
Wat bedoel je met herstructureren. Gaan ze het helemaal op de schop gooien. Wordt in ieder geval wel tijd dat iedere klant automatisch via PX aangesloten wordt bij Premiumclub en dat dit zichtbaar wordt op de factuur. Blijkt dat nog veel klanten niet weten dat Premiumclub bestaat. Bij mij duurt het ongeveer 12 dagen voordat de punten bijgeschreven worden.
Details werden hieromtrent weden nog niet gepubliceerd op het forum, alleen melding van gemaakt.
Reputatie 7
Badge +1
Heb van deze melding niets gezien. Blijf nog steeds hier mails over sturen. Hoop op een goede verandering waar alle klanten mee gebaat zijn.


vanaf 15/01/2018 voert Proximus een aantal wijzigingen door omtrent de PremiumClub/ Bizz Club. Proximus zal u binnenkort nog een officiële communicatie doorsturen wat er precies veranderd is aan het Premium club systeem.

Groeten, Aw

Hallo,

aangezien Proximus zijn getrouwheidsprogramma gaat aanpassen ( herzien) in de loop van 2018, is het vanaf januari 2018 inderdaad tijdelijk niet meer mogelijk voor de nieuwe klanten ( = vanaf 2018 klant geworden) om zich te registreren voor deze getrouwheidsprogramma. Om meer tegemoet te komen aan de toekomstige wensen & interesses van de klanten, heeft Proximus beslist de programma’s voor Bizz en Premium Club een nieuwe vorm te geven in 2018. Wij vragen u om even geduld te hebben. Proximus zal binnenkort de nieuwe klanten nog terug contacteren hierover.

Wij danken u voor uw begrip.

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +1
Is er al iets bekend aangaande wijziging Premium club. Zie bovenstaand in dit item. Moet voor eind juni verplicht om voor punten iets te kopen. Blijkt dat iTunes cadeau bon van € 5 er niet meer bij staat. Weet iemand van de PX medewerkers of forum klanten hoe de stand van zaken is omtrent wijziging Premium club. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Is er al iets bekend aangaande wijziging Premium club. Zie bovenstaand in dit item. Moet voor eind juni verplicht om voor punten iets te kopen. Blijkt dat iTunes cadeau bon van € 5 er niet meer bij staat. Weet iemand van de PX medewerkers of forum klanten hoe de stand van zaken is omtrent wijziging Premium club. Alvast bedankt voor het antwoord.
Geachte PX medewerker. Zie bovenstaand. Is hier al iets over bekend. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Neen, we hebben hier helaas geen concrete info over. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +1
Neen, we hebben hier helaas geen concrete info over. Groetjes Freya
Al iets gehoord. Vandaag zijn 425 punten vervallen. Kost het dan zoveel moeite om de iTunes erbij te zetten. Of om een ander systeem op te zetten. Bedankt PX.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, helaas hebben nog steeds geen nieuws over het nieuwe systeem. Je kan vandaag nog steeds je punten omruilen voor een cadeau dat wel beschikbaar is. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +1
Beste, helaas hebben nog steeds geen nieuws over het nieuwe systeem. Je kan vandaag nog steeds je punten omruilen voor een cadeau dat wel beschikbaar is. Groetjes Freya

Hallo Freya. Kun je dan kijken dat ik mijn vervallen 425 punten van vandaag terug bijgeschreven krijg. Kan ik nog iets kiezen.
Staat wel niet bij transacties van de 425 punten eraf. Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Helaas bereikt je bericht ons nu pas. Ik kan helaas geen rechtzetting meer doen van de 425 punten. Je diende deze afgelopen zaterdag om te ruilen via My proximus. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +1
Helaas bereikt je bericht ons nu pas. Ik kan helaas geen rechtzetting meer doen van de 425 punten. Je diende deze afgelopen zaterdag om te ruilen via My proximus. Groetjes Freya

Weer een flinke teleurstelling van PX uit. Punten afgenomen waar ik voor betaald heb. Eind september vervallen weer 1100 punten. Wanneer komen jullie met een oplossing met een ander systeem dat de klanten wel door kunnen sparen en met een beter aanbod. Weten jullie al wanneer iTunes weer in het aanbod komt. Alvast bedankt voor het antwoord.

Reageer