Vraag

Premium club

  • 28 December 2018
  • 6 reacties
  • 613 Bekeken

krijgt de abonnee geen punten meer van verjaardag


groeten

6 reacties

ter info: dit is eigenlijk gestopt in juni 2018 , maar als iemand van het proximus team hier langs komt kunnen ze dit verder met u bespreken.
Beste,
Ik zit met hetzelfde probleem. Eind november niets gekregen voor mijn verjaardag en in september was ik meer dan 15j klant ook geen getrouwheidsbonus meer ontvangen.
En maanden geleden ook contact opgenomen voor 50 euro bon die verlopen was en sommige klanten kreeg hem dus nog wel verlengd of van hun factuur getrokken maar ik als trouwe klant tel blijkbaar niet meer mee en niks meer van gehoord. Ze zouden beter de trouwe klanten eens belonen en helpen. Ik denk er hoe langer hoe meer aan om over te stappen. Kan iemand nog helpen?
Reputatie 2
Badge
Bij mij vervallen er 838 op 31/12/2018 ik geraak niet op de pagina voor ze in te ruilen want ze vervallen dank u proximus om deze zomaar af te pakken ben nogthans ingelogd op de website klik ik op myproximus dan verschijnt er een tandwieltje en dat blijft zo enige tijd draaien en dan komt er pagina niet beschikbaar
Ter info: heb een tip gepost in je ander topic > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-web-16/ik-wil-punten-inruilen-omdat-ik-ze-anders-kwijt-ben-maar-ik-geraak-niet-op-de-pagina-46498/index1.html#post619678
Reputatie 3
Badge +1
Ik kreeg ook geen punten meer voor verjaardag en bij navraag blijkt inderdaad dat ze gaan stoppen met dit systeem en er iets anders voor in de plaats gaat komen, alleen kunnen ze nog niet zeggen wat, en een berichtje sturen van het stopzetten van dit systeem kan er blijkbaar ook niet vanaf
Maar wel TV's uitdelen aan nieuwe klanten
heb net het zelfde voorgehad (en vele anderen ook)

Reageer