Beantwoord

Premium club

  • 29 January 2018
  • 8 reacties
  • 537 Bekeken

Hoe komt het dat ik geen lid kan worden van premium club? Ik heb geen openstaande facturen en al meermaals geprobeerd..
icon

Beste antwoord door AkiW 1 February 2018, 14:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bel eens na de klantendienst 0800-22800. Je kan ook via MyProximus aanmelden bij Premium Club. Maar dit is ook wat ik bedoel. Vind dat een klant automatisch bij Premium Club aangesloten moet worden als hij klant wordt bij PX. Zijn puntentotaal moeten dan ook zichtbaar worden op de factuur. Zo een groot bedrijf maakt reclame van de voordelen voor zijn klanten maar dit krijgen ze niet voor mekaar of willen ze niet doen voor de klanten.
Heb al gebeld, ze gingen de bevoegde dienst mij laten contacteren, via Facebook ook al contact gehad. Ben nu 2 jaar lid en er komt maar niks van.. 😕
Reputatie 7
Badge +1
Heb al gebeld, ze gingen de bevoegde dienst mij laten contacteren, via Facebook ook al contact gehad. Ben nu 2 jaar lid en er komt maar niks van.. :-/
Ben je al 2 jaar Proximus Klant zonder aangesloten te zijn bij Premium Club ? Normaal kun je dit ook doen via MyProximus/ Support. Neem aan dat je wel een MyProximus account hebt.
Heb al gebeld, ze gingen de bevoegde dienst mij laten contacteren, via Facebook ook al contact gehad. Ben nu 2 jaar lid en er komt maar niks van.. :-/
Ben je al 2 jaar Proximus Klant zonder aangesloten te zijn bij Premium Club ? Normaal kun je dit ook doen via MyProximus/ Support. Neem aan dat je wel een MyProximus account hebt.

Daar blijf ik de melding hebben staan dat er openstaande facturen zouden zijn. Dus ik kan het jammer genoeg zelf niet.. morgen nog maar eens langs gaan of bellen.. bedankt voor de reacties!
Reputatie 7
Badge +4
Beste Jolien, kan je via privébericht met volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

er loopt momenteel al dossier nr 32628069 hiervoor. De bevoegde dienst is nog mee bezig en zal je ook nog terugcontacteren hierover.

Groeten, Aw
Hallo

Na mijn overstap van enkel gsm abo naar tuttimus bennik mijn premiumclub punten kwijt, ik,kan ook om de een a
Of andere reden geen lid worden van premium club, niet online, niet in de app niet op 0800 nr of het 078 nr

Kunnen jullie dit regelen?

Mijn klantnummer is 619544650

Al ast bedankt
Reputatie 6
Badge +3
Dag Roel,

Je hebt geen producten actief onder dit klantennummer
Mvg.Wilfried

Reageer