Beantwoord

Play and Gold waardebon

  • 28 March 2019
  • 2 reacties
  • 778 Bekeken

este

Op 23 januari 2019 heb ik goudstukken ingewisseld, eerst voor een bon van 200 euro en daarna voor een bon van 50 euro.

Ik merk echter dat de laatste bon binnenkort (eind deze maand) al vervalt, ik had deze datum niet gecontroleerd en ging er eigenlijk - domweg- van uit dat beide bonnen bruikbaar waren tot 14/05/2019. Het is ook gewoon onlogisch dat bonnen die je op dezelfde dag besteld niet op dezelfde dag vervallen. Trouwens normaal zijn waardebonnen van proximus toch altijd 6 maand geldig?

Ik zag hier eerder al op het forum dat er eventueel een mogelijkheid bestaat om de bon te verlengen. Dus hierbij ook de vraag of dit mogelijk is.

Alvast hartelijk bedankt

Groeten

Tim
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 April 2019, 17:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ter info:
Inderdaad Tim, Proximus medewerkers hebben hier op het forum vroeger al gepost dat De waardebonnen kunnen gebruikt worden tot 6 maanden na uitgifte.
Hallo Tim
De waardebonnen via Play&Gold kunnen helaas een verschillende vervaldatum hebben.
Anders dan bij Premium Club waar de bonnen een geldigheid hebben van 6 maanden.
Dit omdat de Play&gold de bonnen op een andere manier aanvraagt en verwerkt dan Premium Club.

Maar de vervaldag staat sowieso telkens vermeld op de bonnen zelf, en kunnen helaas niet verlengd worden.
Groetjes Samantha