Beantwoord

Pay & Go herladen met Premium

  • 19 May 2018
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat je met Premiumpunten ofwel voor 5€ kan herladen, ofwel voor 25€.
Met 5€ is je nummer maar 6 maanden beschikbaar. Als ik nu 2 bons van 5€ neem en die achter elkaar ingeef op mijn GSM, is mijn nummer dan voor een jaar beschikbaar? Normaal gezien als je herlaad voor 10€, ben je een jaar gerust. Ik bel enkel in noodgevallen, dus meer heb ik echt niet nodig, maar ik wil wel mijn nummer actief houden, want er staat nu nog krediet op.
Of kan Proximus het lumineus idee hebben om ook een herlaadwaarde van 10€ ter beschikking te stellen? Kan iemand dat eens aan de beslissers van Premium doorgeven? 🤳🏼
icon

Beste antwoord door FreyaVR 22 May 2018, 09:22

Bekijk origineel

3 reacties

"Als ik nu 2 bons van 5€ neem en die achter elkaar ingeef op mijn GSM, is mijn nummer dan voor een jaar beschikbaar?"
Heb ik al geprobeerd maar de geldigheid was spijtig genoeg geen jaar!
Reputatie 7
Badge +4
Beste Elma, helaas kan je dit niet verlengen wanneer je 2 bons van 5 euro neemt. Ik raad dus gewoon aan voor deze 5 euro te herladen en binnen 6 maanden opnieuw te herladen. Groetjes Freya
Ter bijkomende info:
Telkens u uw kaart herlaadt voor € 5 wordt de geldigheidsperiode met 1 maand verlengd.
Telkens u uw kaart herlaadt voor meer dan € 5 wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden verlengd.
Tijdens de laatste maand waarin uw herlaadkaart geldig is, hoort u een verwittigingsbericht wanneer u een oproep tot stand brengt.

Reageer