Vraag

pack for employees

  • 3 January 2020
  • 9 reacties
  • 359 Bekeken

Badge

Beste, 

Via mijn werkgever kan ik genieten van  15 euro korting op internet maxi

Ik zou graag eerst meer duidelijkheid krijgen hieromtrent maar mijn email wordt niet beantwoord en via het telefoonnummer krijg ik franstalige communicatie.

Kan iemand mij helpen met mijn aanvraag

Met vriendelijke groet

Jessie


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jessie  Waarover wens je juist meer duidelijkheid? Normaalgezien heb je via mail een gepersonaliseerde link ontvangen. Via deze link kan je de aanvraag in orde maken. Groetjes, Antonella

hopelijk antwoorden ze nu niet in het frans op 0800 22 200 :wink::slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

@jessie : Het is normaal dat er enkel in het Frans geantwoord want op jouw screenshot staat het mailadres bizz@bcwallonie.be. In Wallonië is de voertaal Frans. Dus geldt hetzelfde ook voor telefonische ondersteuning.

Reputatie 6
Badge +2

Proximus pack for employees is een mogelijkheid die uw patroon heeft om voor een bepaald bedrag tussen te komen in uw privé internetabonnement. Telefoneer dus gerust naar de helpdesk van proximus op 0800 22800

Hier lees je daar wat over :

https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/netwerken/internet/packs-for-employees.html

 

Een stuk van uw internetkosten (dat stuk kan uw patroon kiezen en wordt waarschijnlijk wel met u afgesproken)  wordt gestuurd naar  uw patroon, de rest komt op uw factuur.

Maar ik zie nu dat Martin weer rapper is geweest>. 

ter info: https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/netwerken/internet/packs-for-employees.html

Contacteer ons: 0800 22 200

Badge

Nee heb een email adres en telefoonnummer gekregen maar wordt enkel beantwoord in het Frans 

 

Reputatie 6
Badge +2

En via www.proximus.be/contact , daar vraag je hulp op maat, zeg dat je uw telefoonnummer kent, dit moet je dan ingeven,  probleem beschrijven, ...…

Als ik het goed begrijp wordt je dan gebeld door een prmedewerker, hopelijk in de jujste taal.

taal keuze wordt waarschijnlijk gemaakt op basis van je telefoonnummer van waar je belt, ik krijg in ieder geval geen taalkeuze.

Reputatie 6
Badge +2

E-mail naar wie of waar?

Als ik naar de helpdesk van proximus bel komt er toch rap een taalkeuze dacht ik. Maar ik bel niet vaak meer.

 

Reageer