Vraag

Overzetting privé naar vennootschap

  • 26 January 2018
  • 27 reacties
  • 1938 Bekeken

  • Rising star
  • 15 reacties
Aanvraag telefonisch aangevraagd. Eerste vrouw kon mij goed helpen en legde alles goed uit.

Zou mij terugbellen maar later dan afgesproken uur. Andere persoon gebeld en gaf totaal andere uitleg.

Uitleg gekregen dat overdracht naar privé 59 euro kost (simpele overzetting zonder fysieke tussenkomst).

Nu krijg ik gisteren brief thuis met overdracht. Installatieadres is een totaal ander adres dan wat ik op mijn eerste brief had geschreven.

1e telefoon - na 5 minuten wachten: persoon had mijn gsm nummer en lijn is verbroken geweest maar doet moeite niet om terug te bellen
2e telefoon - 5-10 minuten moeten wachten - krijg ik een persoon aan telefoon die mij zei: wacht even aan de lijn ik zoek snel op. na 15 minuten zelf maar toegelegd en opnieuw zelf gebeld
3e telefoon - 5-10 wachten - eindelijk iemand die wel kon helpen maar alles uitleggen en uitzoeken koste weer eens 15 minuten.

Alles te samen ben ik dus meer dan een uur kwijt voor een simpele overzetting, nochtans was alles langs mijn kant perfect ingevuld. Een uur kwijt door een fout van proximus zelf. Dan vind ik de 59 euro om de overdracht te voltrekken toch vrij duur als ik zelf nog de helft moet doorgeven om aan te passen...

Vind ik toch vrij absurd aan deze prijs.

27 reacties

+ onmogelijk om een email te verzenden...
+ ik wou een smartphone kopen bij proximus maar nergens te koop in de winkel. maar noch de winkels + noch de klantendienst kan de voorraad zien in de winkel
+ winkels hebben geen vast nummer

Back to the 90's?

oplossing was: meneer u moet van winkel naar winkel gaan en navragen...
Reputatie 5
Badge +2
Hallo NTIM!

Excuses voor het ongemak... Over welk toestel ging het juist?

Groetjes,
Wouter
Ging om een samsung s8+. heb deze ondertussen al gekocht.

Gaat om het principe dat ik van winkel tot winkel moet rijden, telefonisch telkens zelf het initiatief moet nemen om een fout bij jullie. dit kost mij ook tijd en geld.

Maar toch wordt een simpele overzetting aan 59 euro gefactureerd die volgens mij toch wel een geste naar de klant mag zijn en toch wel een pak lager kan zijn. aangezien de ongemakken die zich voordoen + bijna 5 jaar klant... 😞
Reputatie 7
Badge +3
Dag NTIM, ik heb je opmerkingen met dossier 32739317 doorgegeven aan de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt, HeidiE
Ga ik ooit nog gecontacteerd worden of hoe zit het nu eigenlijk? 6 dagen geleden laatste antwoord...
Reputatie 7
Badge +3
Dag NTIM,

De behandeling van een dossier duurt gemiddeld 10 werkdagen. Een dossierbeheerder contacteert je zodra het in behandeling is.

Groetjes,

Antonella
Even een update. 12 dagen geleden dit forum gestart, verschillende keren gechat en gebeld.

Ik sta dus nog altijd evenver... nog altijd geen overzetting... proximus zou mij terugbellen maar nog altijd geen reactie.

12 dagen...

Aanvraag is al bijna maand geleden ingediend,..

Enigste wat nodig was. Privé overzetten naar de BVBA. ik hoop dat alles in orde komt voor nieuwe facturatieperiode...

Kan er eindelijk een capabel iemand telefonisch contact opnemen met mij? Die effectief de overzetting kan en zal doen. niet zeggen dat dit gedaan is of zal gedaan worden en dat er niets gebeurd.

Kom op zeg...
And the story goes on...

1) Behandeling duurt gemiddeld 10 dagen van een klacht... ZYN AL DAG 20!!!

2) ik heb de overzetting al meer dan een maand en half aangevraagd en dit spelletje is nog altyd bezig!!! By 1 van mijn eerste ontvangen brieven stond al een verkeerd installatieadres. Dat is al meer dan een maand geleden. Toen al gebeld. Zou in orde zyn. Kryg opeens een factuur te betalen van 130 euro. Ik denk in myn eigen wa heeft proximus nu weer als kemel geslaan. Bam op de factuur staat nu toch weer dat verkeerd installatieadres!!!!

Proximus, met wat zyn jullie bezig dat jullie op 1,5 maand zoveel kemels kunnen slaan?

Mijn geduld is volledig op. Ik wil eindelijk dat er iemand my contacteert om myn klacht te behandelen en dat deze factuur gecrediteerd wordt!!!!

DIT KAN ZO NIET VERDER!!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag NTIM,

Volgens de info van de dossierbeheerder heeft zij jou gecontacteerd op 08/02/2018 om 17u44 op gsmnummer 0483****16.

Groetjes,

Antonella
Er is my ooit eens gebeld om myn facturatie te bespreken. Nooit iemand gehoord over myn klacht...
Reputatie 6
Badge +3
Nils, ik heb dit nagekeken, en ik begrijp je onvrede. Ik heb de case nog eens op tafel laten gooien bij de betrokken dienst. hopend op een snelle oplossing nu. Het beste. Jan
Kyk hierboven naar het verhaal ivm de 130 euro. Gisteren gebeld. ‘Factuur verkeerd wy sturen cn voor foutieve deel ma u krygt geen factuur meer op uw prive’. Bam. Vandaag toch factuur op prive. Ik bel terug naar jullie. Antwoord: oeps niet genoeg gecrediteerd op eerste cn van dag ervoor. Komaan zeg... service trekt op niets. Er wordt nu nog een cn gemaakt maar nog niets ontvangen. Ik vraag my af wnn ik terug mag bellen op te vragen waarol er nog altyd geen nieuwe cn zal zyn...... pfffffff verschrikkelijk...
Reputatie 6
Badge +3
Er zijn nu 2 creditnota's onderweg, Nils. Groeten. Jan
Jan,
Meer dan maand geleden is my de belofte gemaakt dat ik onbeperkt bel. Waarom staat dan via myproximus dat ik 10 euro buiten bundel zit??????

Vanwaar komt deze 10 euro nu weer aangezien myn internet nog niet op is en ik onbeperkt sms en bel????

Wnn stopt dit nu eens en verloopt alles vlotjes???

Morgen terug bellen dus...
Reputatie 7
Badge +3
Dag NTIM,

Met jouw Bizz Mobile M abonnement kan je onbeperkt bellen naar vaste lijnen, 250 min. bellen naar mobiel, onbeperkt sms'en en 5GB mobiele data verbruiken.

Je hebt namelijk een residentieel pack internet en tv, maar jouw GSM abonnement is een BIZZ abonnement. Deze zijn niet compatibel waardoor het gsm abonnement wordt gezien als een alleenstaand product. Je kan beter kiezen voor een Minimus pack waarin je het gsm abonnement wijzigt naar een Mobilus M. Dit pack kost 85,99 euro per maand en dan kan je met de gsm wel onbeperkt bellen (zowel naar vast als naar mobiel), alsook onbeperkt sms'en en 5GB mobiele data verbruiken.

Groetjes,

Antonella
??? Residentieel?

Alles staat op myn vennootschap. Internet tv en gsm.

Als ik jullie packs bekijk heb je toch perfect by zakelijk het pack: internet tv en gsm voor een 75 euro excl btw?? Ik ben dit pack al 2 maand!!!! Aan het aanvragen.

zaterdag weer gebeld. Er zit weer een fout by jullie. Zat toen 10 euro extra verbruik. Medewerker zei dat packs niet gekoppeld waren en nu wel in orde is (is wel al de 5e die my dit beloofd). Er zou niet meer boven de 10 euro kosten bykomen en 10’euro wordt gecrediteerd. Zit ondertussen al aan 14 euro.

Kan u my eindelijk (wacht ook nog altyd op een antwoord nav myn klacht) iemand die genoeg onderlegd is my opbellen. Voor nu eindelijk voor eens en voor altyd alles correct te laten zetten?

Kvind het niet enkel schandalig hoe alles verloren is maar ook schamelijk hoelang dit allemaal al bezig is. Voor zo een groot bedryf als proximus. Als ik het aantal kemels schiet lijk jullie, zou ik direct al het faillisement mogen aanvragen. Het is niet by 1 fout gebleven. Maar by verschillende persoenen en op verschillende manieren. Zonder niet 1 telefoontje met excuses. Nochtans iedere keer als ik we telefoon opneem kryg ik als reactie ‘oei er staat hier al een ernorm dossier open’.

Triestig. Spyt dat ik nog vastzit aan myn gsm abonnement of was echt den hof af. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik ben iemand die heel veel geduld heeft en nooit openlijk kritiek zou uiten of rap van leverancier zou veranderen. Maar by jullie geraakt men echt gefrustreerd hoe alles blyf fout lopen
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

het spijt me dat dit misloopt. Ik zoek via een coach een collega om dit globaal te bekijken en je te contacteren.

Groeten,

Tina
7 dagen en jullie hebben my nog altyd niet gecontacteerd??????? Wa belachelijk is dees? Ergst van al ik heb nu een openstaand saldo van 57 euro mag ik eens vragen waarom jullie nu 130!!!! Via domici trekken? Jullie hebben kemel na kemel hier geslagen. Ik ben probeer al meer dan maand klacht neer te legge ? Wanneer gaan jullie deze behandelen??? Mijn geduld is na deze laatste foute handeling van jullie volledig op graag het teveelde bedrag onmiddelijk terug te storten!!!
Reputatie 7
Badge +4
Beste,
Alvast de excuses hiervoor.
Ik heb opnieuw gevraagd dat het dringend in orde gebracht wordt.
We gaan je zeker nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast excuses voor het wachten.


Mvg, Koen
het is al dag 13 sinds Tina. B mij de belofte heeft gedaan dat iemand mij zou bellen... Is het nu zo moeilijk om mij iemand te laten bellen die de klachten behandelt? Ik wacht eigenlijk al sinds 30 januari op contact van proximus... Is het de bedoeling nu dat (eindelijk) alles juist zou staan dat alle miserie van hierboven een stille dood zou sterven? Ik wil hier toch met iemand kunnen over spreken dat proximus op zijn fouten wordt gewezen en dit naar de toekomst toe niemand anders meer overkomt?
Reputatie 7
Badge +3
Ai, verdorie, het spijt me, ik had nochtans echt verwacht dat dossier in behandeling genomen was. Dit was aangevraagd. Vandaag spreek ik zelf een collega aan om dit uit te zoeken. Groeten, Tina
tina.b ik wacht al 21!!!!! dagen op een telefoontje van jullie.

Ondertussen was er weer een probleem en heb ik terug naar jullie mogen bellen voor een oplossing. Daar was er mij een schadevergoeding beloofd want daar ook terug mogen 'zagen'. ik zou telefoon krijgen binnen de 2 dagen maar is weer al een week.

Kan u nu eindelijk mijn telefoonnummer opschrijven op een post-it en dit gaan afgeven op de dienst na verkoop (of een dienst die klachten behandelt) afgeven en zeggen mij onmiddellijk te bellen????

Dit kan toch niet??
nog altijd geen telefoon? bijna 2 maand en nog geen telefonisch contact voor klacht te behandelen 😞 problemen worden opgelost door er gewoon niet meer op te antwoorden?
Reputatie 7
Badge +3
Vreemd dat je nog steeds niet gebeld bent, dit is niet onze standaardprocedure. Ik maak dossier 33652292 voor een schadevergoeding. De bevoegde dienst zal je hiervoor contacteren. Grt, Heidi
bedankt

Reageer