Vraag

Overstappen van Tuttimus Fiber naar Flex Fiber + getrouwheidskorting

  • 14 January 2022
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Beste,

 

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie. Ik heb sinds het begin een Tuttimus Fiber.

Daarbij maak ik geen gebruik van de vaste lijn.

Het huidige Flex Fiber pack is voor mij dan ook voordeliger en ik zou daar naar willen omschakelen.

 

Mijn GSM abonnement dat momenteel een Mobilus M is, zou ik daarbij ook willen onderbrengen in de Flex Fiber, maar tegelijkertijd omzetten naar een Mobile Flex (5 GB, 15 euro), dat is voldoende voor me.

 

Daarnaast zou ik willen weten of ik na jaren Tuttimus Fiber niet in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting?

 

Ik heb deze omschakeling vandaag reeds 4 maal telefonisch proberen realiseren, maar de verbinding wordt steeds verbroken (men weet er blijkbaar van?).  Kan iemand dat hier voor me regelen?

Bedankt.

 

Klantnummer etc, zie profiel. Ik kan u andere nodige gegevens bezorgen. Gelieve contact met me op te nemen daarvoor.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@C.QL Ik heb hiervoor dossier 50013238 opgemaakt. De dossierbeheerder neemt hierover verder contact met je op. Groetjes, Antonella

@C.QL Ik heb hiervoor dossier 50013238 opgemaakt. De dossierbeheerder neemt hierover verder contact met je op. Groetjes, Antonella

Hartelijk bedankt!

Reageer