Overstap Telenet naar Proximus probleem

  • 27 July 2019
  • 5 reacties
  • 1777 Bekeken

Probleem overstap

Vandaag voor de 50ste keer met zowel jullie als telenet gebeld. Mijn geduld is stilaan op en dit lijkt voor mij steeds meer op afzetterij.

Even de volledige situatie....er belt thuis iemand aan de deur...ik veronderstel iemand die voor jullie werkt met de vraag of ze eens mogen kijken wat voor ons het voordeligste is ivm tv, gsm en internet. Stellen ze ons voor naar jullie over te stappen en we moeten ons hiervan niets aantrekken. Alles werd door deze meneer geregeld. Enkele maanden later krijgen we een rekening van telenet dat er nog 510 euro openstaat bij telenet doordat er geen easy switch gebeurd is. Wij wisten hier niks van aangezien die meneer bij ons thuis zei dat wij helemaal NIKS moesten doen. Ondertussen doe ik niks anders dan naar jullie en telenet bellen om telkens afgescheept te worden zonder oplossing tot ik op vandaag moet horen dat het onze fout is en dat we het maar moeten betalen! Sorry dit kan er met mij niet in en ik zal het hierbij zeker niet laten! Eerlijkheid duurt het langst maar dit lijkt meer op afzetterij.

Zowel mijn ouders als ikzelf zijn diep teleurgesteld in jullie en jullie beleid.

5 reacties

Louter ter info:
hier op het forum komt niemand langs van proximus op het forum in het weekend, pas maandag

( bellen naar de helpdesk kan wel altijd 0800 22 800 )
Hallo Martin, heb zonder overdrijven al meer dan 20 keer naar hun gebeld....de laatste keer werd ik echt heel erg slecht behandeld....ik kreeg te horen dat ik maar eerder had moeten bellen en dat ze nu niks meer willen doen....terwijl ik al enkele maanden geleden ben beginnen met bellen. Wij zijn al jaren klant....zowel prive als met ons bedrijf maar ben aan het bekijken hoe ik zo snel mogelijk weg kan want met bedriegers kan ik niet samenwerken. 500 euro is voor hun misschien niet veel geld maar ik moet hier heel hard voor werken.
Ik zou toch nog eens het antwoord van de proximus medewerkers afwachten morgen, ze hebben hier toch al veel via deze weg kunnen recht zetten.
Ben heel erg benieuwd. Betaal altijd op tijd al onze rekeningen. Het enige wat ik van hun verwacht is eerlijkheid en niet dat ik moet betalen voor iets waar ik niks aan kan doen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag sofieluc123,
Hiervoor werd er een klacht ingediend via Test-Aankoop. Je zal door een dossierbeheerder worden gecontacteerd hierover.
Groetjes,
Antonella

Reageer