Vraag

Overstap naar fiber toch duurder

  • 21 May 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Overstap naar fiber is aangevraagd nav aantal mailtjes van Proximus naar ons. De mail belooft dat alles hetzelfde blijft, maar we moeten nu €13 per maand meer betalen. Affinity-korting is geschrapt en pack is dus wel gewijzigd. Hier zijn we het niet mee eens. Er wordt half gedreigd dat de huidige producten na verloop van tijd niet meer zullen werken en worden zo in een duurder abonnement gedwongen.
Afspraak is ook verzet, maar geen bevestiging via mail ontvangen en afspraak consulteren op MyProximus werkt niet (error op pagina)
Klacht proberen in te dienen op website Proximus, maar blijft steken op de ‘verzenden’-knop


5 reacties

Dus je wou enkel fiber inleggen met het oog naar de toekomst en je oude pakket behouden? Uiteraard heb ik geen weet van mails en  weet ik niet wat er afgesproken is en evenmin welke opties je hebt (of het oude pakket kan behouden.blijven). Affinity korting hoort sowieso bij oudere pakketten en is niet compatibel met nieuwere pakketten.
De Proximus medewerkers kunnen je morgen wellicht meer uitleg geven hierover en wat kan.

Best zorgen dat je gegevens in je → ForumProfiel goed ingevuld zijn.
Daarvoor moet je ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie (nuttig voor je verzoek) vermelden..
Als alles is ingevuld klik je onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt dat ook hier van zodra dit gebeurd is. 
De Proximus forummedewerkers kunnen dan direct aan de slag van zodra ze hier morgen de draad opnemen.

@Eline_V Ter bijkomende info: (in afwachting van een reactie van een PX medewerker morgen)

hier vind je het overzicht van de packs: Contract samenvatting | Proximus

En zoals je kunt zien komt het er op neer dat een pack met fiber tov een pack over koperlijn, 5 Euro duurder is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Eline_V dossier 52631976 is aangemaakt voor nazicht door de achterliggende dienst. Zij zullen je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Eline_V 

Excuses voor de verwarring.

We laten het graag nakijken.

Vul je dan je forum profiel verder aan aub?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Groeten

Tina

Bedankt voor de reacties allemaal!

@tina.b : bij deze aangevuld, alvast bedankt om dit verder te bekijken. Groetjes, Eline 

Reageer