Gisteren kwam er een mevrouw langs, met alleen een contract (zo goed als blanco). Het enige dat blijkbaar belangrijk was, was mijn handtekening. Ze mailde me daarna het contract door. Hoewel de dame vriendelijk was, had ik een heel onprofessionele indruk van dit bezoek. Alles was zeer vaag en onduidelijk.
Ik vroeg haar opnieuw naar eventuele extra kosten, ook zij bevestigde dat er geen meerkosten waren, ik liet dat in het contract opnemen.
Vandaag ontving ik een mail met de wijziging van mijn product Internet +TV aan 52€ naar Internet + TV Fiber, tegen het tarief van 59€. Een maandelijkse meerkost dus van 7€.
Ik ben daar niet mee akkoord, men heeft me geen tarieven voorgelegd, meer nog, men heeft mij mondeling en dus ook schriftelijk bevestigd dat alle tarieven dezelfde gingen blijven.
Ik belde naar de klantendienst, tevens ook de klachtendienst, maar daar adviseerde men me een mail te sturen naar res.bill.detail@proximus.com
Eigenlijk wil ik het liefst afzien van deze wijziging, maar ik vind daar - opnieuw - geen gegevens over. Mijn vertrouwen in het zaakje is volledig weg. Hoe kan ik deze bestelling stopzetten?
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel