Beantwoord

overgestapt naar een andere provider, proximus deactiveert mijn nummer en activeert het opnieuw...

  • 22 February 2023
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb vandaag een sms ontvangen dat ik nog een openstaande factuur heb van 21,51€. Op 1 januari ben ik overgestapt naar Mobile Vikings, op hun website staat duidelijk vermeld dat zij de overstap regelen en dat de klant hier niets voor moet doen.

Op 2 februari werd mijn internet geinstalleerd en wou ik de oude toestellen meegeven met de installateur (die ook voor proximus werkt). Van de installateur kreeg ik te horen dat ik mijn diensten nog moest opzeggen en dat ik dan retourlabels zou krijgen per post. Hoewel er werd aangegeven dat mobile vikings de overstap zou regelen, heb ik toch maar zelf de diensten stopgezet, vervolgens krijg ik een sms van Proximus met de bevestiging van de deactivatie, maar in dezelfde sms wordt vermeld dat mijn nummer opnieuw wordt geactiveerd???? Op 5 februari stuurde ik via de website van Proximus een mail om dit aan te kaarten, maar hier kreeg ik nooit een antwoord op, ik beschouwde het verhaal Proximus dus als afgesloten.

Ik gebruik geen diensten meer van Proximus, mijn facturen zijn allemaal betaald en mijn modem en decoder zijn terug gestuurd, dus ik betaal ook niets meer aan Proximus.

 

Via de chat kreeg ik na meer dan half uur een echte persoon aan het woord, al werd er vermeld dat het wachten minder dan 5 minuten ging duren, vervolgens wou de persoon niet beginnen aan mijn vraag en had ik meer het gevoel dat ik opnieuw tegen een robot bezig was. Na verscheidene keren mijn gegevens te hebben gegeven, heb ik de moeite opgegeven, de persoon wou gewoon niet helpen…

 

Een mail sturen via de website lukt niet meer, de knop "verzenden” blijft inactief, daarom een allerlaatste poging via dit forum. Dit is dan ook het allerlaatste bericht dat ik nog stuur aan Proximus, ik heb mij vaak genoeg moeten ergeren aan de incompetente medewerkers en het veelvuldig falen van Proximus en ik had gehoopt dat ik dit in 2023 niet meer zou moeten meemaken. Het boeit mij zelfs niet meer of er deze keer überhaupt wel op wordt gereageerd.

 

 

icon

Beste antwoord door Joel M 23 February 2023, 09:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 1

Dank u.

Reputatie 7
Badge +3

@Sayagata De nodige creditnota 7393079876 is opgemaakt.U gaat niets meer moeten betalen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Ik ben aangemeld via MyProximus, het grootste deel van mijn gegevens was reeds ingevuld. Ik heb in het veld 'ticket' mijn probleem toegevoegd.

Tip: Omdat de PX forummedewerkers vlugger dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie zouden kunnen geven als ze hier morgen terug langskomen: Noteer in best je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.