Oudere facturen gsm raadplegen

  • 10 March 2017
  • 9 reacties
  • 361 Bekeken

Waarom kan ik geen oudere facturen van mijn gsm in het archief zien?

9 reacties

ik heb hetzelfde probleem, ik vind het archief zelfs niet terug
Reputatie 5
Badge +3
Dag Bieke,

Dit is inderdaad vreemd!

Huidige facturen krijgt u wel te zien?

Mvg, Nicky
Ik heb net hetzelfde probleem. Zoek dringend overzicht facturen 2016. Er is geen archiefknop op de site, wel een knop recent betaalde. Ik werk met een laptop.
hier hetzelfde probleem zoek een factuur van 2017
Reputatie 6
Badge +3
Dag juan,
Indien je ons nog even het klantennummer / factuurnummer doorgeeft kunnen we dit voor je nakijken.
mvg. Wilfried
ik heb onlangs via chat contact gehad hierover, heb een factuur van 20/7/2017 nodig in detail.
dit werd mij via post bezorgt daar het niet anders ging, nu heb ik een brief ontvangen waarin staat stuur een sms naar dit nr. wat erin moet staan staat er niet bij, heb het wel gedaan, maar nu gebeurd er niets meer, wat nu
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Juan, indien je in de toekomst jouw facturen in het detail wenst te ontvangen, dan stuur je een sms met het woord STOP naar 8787. Groetjes, Aziz
hallo AzizA, ik krijg alle facturen in detail te zien via my proximus.
het gaat enkel over die ene factuur van 1 jaar geleden (archief)dat ik nodig zou hebben en dit gaat niet meer via de site. maar blijkbaar is dit niet meer mogelijk, daar er al meer mensen dit probleem hebben.
men ging me dat opsturen met de post, maar heb enkel een brief ontvangen waarin staat "sms naar 8787"
maar wat ik moet doen staat er niet in en een detail heb ik niet ontvangen van die maand
groetjes Juan
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Juan, kan je mij via een privebericht jouw klantrekeningnummer en e-mailadres doorsturen? Zodat ik jou een document "aanvraag voor detail" kan doormailen, die je dan moet invullen, ondertekenen en doorfaxen. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer