Beantwoord

Opzeggen Proximus, aanrekening decoder

  • 15 February 2018
  • 8 reacties
  • 1005 Bekeken

Ik heb mijn producten opgezegd bij proximus omdat ik verhuis.
Voorlopig woon ik bij een vriend omdat mijn huisje nog niet klaar is.
Ik heb al mijn producten opgezegd van proximus, en geen verhuis omdat ik ze voorlopig nog niet nodig heb.
Alles verliep redelijk correct.
Ik kreeg een email waarin stond dat ik het materiaal, mocht brengen naar een recupel punt (containerpark).
Onder materiaal versta ik dus ook de decoder, omdat er nergens gewag werd van gemaakt.

Nu kreeg ik vandaag een factuur van 149 euro voor deze decoder.

Wat nu ?

Gelukkig heb ik hem nog in mijn bezit.
M'n zou mijn inziens toch beter een brief sturen waarin alles duidelijk vermeld wordt.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 9 March 2018, 11:56

Bekijk origineel

8 reacties

TUI: hier werd al op het forum door proximus medewerkers op het forum gepost dat de V4 decoder niet meer moet teruggestuurd worden.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, adres,gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +3
beste, ik heb je gegevens gevonden.

Het gaat om een toestel dat tegenwoordig niet meer wordt aangeboden, dus de brief was wel correct. De aanrekening is verkeerdelijk gebeurd en ook volledig weggenomen op dit moment. Excuses voor de verwarring. Je mag het toestel dus wel naar een recup punt brengen.

Met vriendelijke groeten,

Tina
Reputatie 6
Badge +2
Heerlijk toch die ontspannen sfeer van miscommunicatie binnen het bedrijf.
Steeds keert dit terug.
Gelukkig liep dit ook goed af dankzij de auteur.
Een sorry en een terugbetaling, en we gaan het nooit meer doen.... en een weesgegroetje.
Exact hetzelfde probleem hier: factuur is plots terug naar mijn oude adres gestuurd waardoor ik hem nu veel te laat zie - plus ik heb ook nooit verwittiging via mail gehad: 149 Eur voor de decoder en 99 Eur voor de modem b-box. Ik heb nooit bericht gehad dat ik die 2 moest inleveren?! Graag een woordje uitleg.
Reputatie 7
Badge +3
Dag astridsaenen,

Ik zie dat de kosten voor de modem en decoder op 07/03/2018 werden gecrediteerd. Je zal ook een terugbetaling ontvangen van 6,24 euro in de loop van volgende week.

Groetjes,

Antonella
Heb juist hetzelfde probleem was terug bij mijn ouders gaan wonen en had gebeld naar proximus om mijn abonnement stop te zetten toen vertelden ze ons dat ze ons per brief gingen laten weten waar we de decoder en modem mochten binnendoen. Na lange tijd niets te hebben gehoord kregen we dus een rekening van 249 euro voor de decoder en modem. Zijn hiermee dan naar ee proximus center geweest en die vertelde ons dat we niet de eerste waren die dit meemaakte. Die winkelier heeft dan voor ons papieren afgedrukt en alles in een doos gestoken en de papiere op de doos gehangen en deze moesten we binnendoen in de post en het ging dan inorde komen. Nu dus 2 maanden ofzo later krijgen we ee brief van een gerechtdeurwaarder dat die factuur moet betaald worden. Wat nu????
Heb hier het bewijs dat ze zijn de 24/7 binnengedaan in de post en hebben gebeld naar de post en deze hebben ons bevestigd dat deze de 25/7 zijn ontvangen. Hoe moet het nu verder want ik ben niet vanplan iets te betalen dat we niet eens meer hebben.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Kristof, is het mogelijk dat je ons via Facebook Messenger jouw klantnummer en een bewijs van teruggave kan doorsturen, want via forum kan er geen bijlagen verstuurd worden. Groetjes, Aziz

Reageer