Beantwoord

Optische vezel abonnement

  • 13 December 2021
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties

Misschien info gemist i.v.m. optische vezel kabel aanleg in mijn gemeente. Maar toch nog onduidelijk voor .Kan er iemand of iemand van Proximus zelf hier verduidelijking geven ?

  • Aanleg optische kabel tot aan huis en binnenaansluiting “zou” gratis zijn … . Juist ?
  • Bestaand FLEX abonnement ( TV + internet maxi + telefoon gratis bellen ) . Blijft dit ?
  • Of moet er een ander abonnement afgesloten worden voor deze optische verbindingen ?

ro

icon

Beste antwoord door Martin 13 December 2021, 22:06

Bekijk origineel

5 reacties

@Ro met deze info denk ik dat je de antwoorden op je vragen zal vinden: 

  • Wist je dat?

    Ga jij ook voor fiber? Een technieker zal gratis glasvezel komen installeren bij je thuis.

    Ben je al Proximus-klant? Binnenkort moet je huidige koperen kabel sowieso vervangen worden door glasvezel om te voldoen aan de steeds toenemende behoefte aan connectiviteit en om je de beste prestaties te garanderen, nu en in de toekomst. Dus waarom zou je wachten? 

  • Is de installatie van glasvezel in mijn huis volledig gratis?

    Ja, jouw glasvezelverbinding is volledig gratis voor elke activering van een Fiber-pack. Als je kiest voor een ander fiberproduct zoals bijvoorbeeld een Internet Fiber alleen, worden € 59 installatiekosten aangerekend in geval van een nieuwe installatie.

    Installatie

    Is een fiberaansluiting volledig gratis?

    Ja, je fiberaansluiting is volledig gratis voor elke activering van een Flex Fiber- of Epic combo fiber-pack, of je nu klant bent van Proximus of niet.

  • Veelgestelde vragen over fiber 

  • Uitfasering van ons bestaande kopernetwerk:
    De versnelde uitrol van fiber | Proximus Groep

    - geintegreerd-jaarverslag-2020_nl (zie uitfasering van ons bestaande kopernetwerk).pdf

    • Let er wel op dat als je er tijdens deze campagne voor kiest om over te schakelen op fiber, de installatie ter waarde van € 350 gratis is. Mocht je er nu niet op ingaan, en binnen 2 à 3 jaar (bij de uitfasering van koper) toch nog willen overschakelen naar fiber, de installatie wel betalend zal zijn
  • Tot wanneer fiber aanvragen? | Proximus Forum

    +/- 5jaar na indienstneming fiber in het betrokken lokale net 

  • Homepage - Fiberklaar   → Doe de check  →  Nieuws - Fiberklaar 

Reputatie 5
Badge +1

Martin, dank voor alle info. Maar toch blijft het “wazig” . Abonnement kost , zonder 10 euro tijdelijke korting 79,99 euro. Wat zit er in : supersnel internet, tv , abon op kranten EN de mogelijkheid om aantrekkelijke mobiele abonnementen af te sluiten …. WAAR zit hier onze klassieke telefoonlijn met gratis gesprekken ..?

Vind  ik nergens terug.

Waarom is dit prijsaanbod zo wazig ?

Of zit ik op een verkeerd spoor. 
ro

In de gestandaardiseerde fiches (Contract samenvatting | Proximus) vind je meer details bv voor Flex (INT+TV+TEL) → Flex--INT-TV-TEL

daar staan de tarieven voor vaste telefonie enz…

Bijkomende info: andere flex fiches met telefonie.

Flex (Fiber)

Flex (Fiber) Premium

 

 

Reputatie 5
Badge +1

@Martin 

 

Goede morgen Martin,

bedankt voor deze uitgebreide informatie. Nu kunnen we de prijsinfo eens bekijken .

 

ro

Reputatie 7
Badge +3

@Ro Moest er nog iets niet duidelijk zijn dan mag je uw vraag steeds via deze weg stellen. @Martin alvast bedankt voor de goede info :ok_hand: Groetjes,Joel.

Reageer