Vraag

opmerking

  • 6 November 2020
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Beste,

Ik heb mijn abonnement stop gezet op 1/9/20. Op 16/10 heb ik gevraagd mijn nummer terug in dienst te stellen, met het oog op een pay and go later. (Ik heb dit tot heden nog niet gedaan). Vandaag krijg ik een aanrekening van 59 euro (wederindienstname van mijn nummer !!!) en nog eens 8,12 euro abonnementskost (waar ik nul service voor heb gekregen, want geen mogelijkheid om te sms’en of te bellen, noch 4G te gebruiken… Ik ben student, heb geen inkomen momenteel dus dit is veel geld voor mij, waar ik niets voor ontvangen heb. Ik hoop oprecht dat u dit ongedaan kunt maken.

Met vriendelijke groet,

 

Alma Braeckman


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@almabraeckman@yahoo.com  Dag Alma, dit nummer zit niet meer bij ons sinds 29/10/2020. Kosten werden gecorrigeerd. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@almabraeckman@yahoo.com  Kan u  de klantgegevens aanvullen in uw profile(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer).Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Beste Joel

Mijn klantennummer is 

Naam: xxxxxx maar kan op de naam van mijn papa xxxx staan.

Adres: Bevrijdingstraat  Temse

Gsm-nummer: xxxxxxxx913

 

Met vriendelijke groeten

Alma

@almabraeckman@yahoo.com Tip:

Best geen dergelijke privégegevens posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen zodat elleen de proximus forummedewerkers die kunnen lezen !

Reageer