Vraag

ontevreden


Misschien lukt het via hier. Per mail kan je niemand bereiken. daarnet 30 min aan telefoon gehangen waarna medewerker nog eens telefoon dicht gooide.

Mijn schoonvader is langs geweest op 18 juni om zijn gsm nummer te verwijderen. Nu staat deze nog steeds actief en betaald hij er nog voor. 

Dan bel je hiervoor want op huidige factuur staat dit nog steeds te betalen. Een redelijk arrogante medewerker was kort en gooide telefoon dicht. Als we met mijn schoonvader in de winkel zijn geweest heeft hij daar toestemming gegeven om de gsm te verwijderen. Wij kunnen er niet aan doen dat ze daar hun werk niet hebben gedaan. Moeten ze niet arrogant en kort tegen ons doen en nota bene nog eens telefoon dicht gooien!!

 


10 reacties

Ter info: normaal voor facturatie kun je het via een online mail formulier  → http://proximus.be/contact » stuur een e-mai » ik heb een andere vraag » 

Via contact krijg ik alleen maar chat of bellen...

zie je dan deze optie niet ?

→ http://proximus.be/contact » stuur een e-mai » ik heb een andere vraag » 

Maar als het niet lukt kun je altijd wachten tot hier een Proximus forummedewerker (moderator) reageert.

Ja staat mooi genoteerd.. alleen kan je helemaal geen e--mails versturen .. 

heb het eens geprobeerd en het is inderdaad wat verwarrend  → Een e-mail? Zeker! Over welk nummer gaat het? | Proximus » “ik heb een vraag over mijn factuur”  » andere vraag » ken mijn nummer » ik heb een vraag over mijn factuur » en “klacht indienen” kiest » “Mail ons”
dan kom je op een pagina en daar moet je wel op letten dat je volledig naar beneden scrolt om het formulier in te vullen

 

Thx, probeer ik straks eens 

Reputatie 7
Badge +3

@SylvieB Als je hier in het klantprofiel zijn nummer & geboortedatum noteert, kijk ik het even na! Groetjes, Heidi

@SylvieB Als je hier in het klantprofiel zijn nummer & geboortedatum noteert, kijk ik het even na! Groetjes, Heidi

HIer rechtsreeks bij jou of via andere pagina dan? 

Reputatie 7
Badge +3

Dat mag hier op het forum ja, in het login-profiel. In het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

 

ter info: in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals de gevraagde info die door HeidiE gevraagd werd.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
 

Reageer