Skip to main content

Beste,

Mijn klantennummer: 29687958

Op 28 oktober heb ik een SMS gekregen om mijn factuur te betalen met nummer 7248557794 ten belope van 83,65 EUR wat ook gebeurd is en dat per bankoverschrijving.

Vandaag krijg ik alweer een factuur met nummer 7250411240 ten belope van 108,34 EUR en dat voor deels oktober en heel november wat ik begrijp maar ik snap dan niet goed waarvoor de eerste factuur gediend heeft aangezien ik pas klant ben van oktober jl.

Het lijkt mij toch bizar om voor nog geen twee maanden 191,99 EUR te betalen voor een mobilus M met dataphone van 35 EUR. 
 
Op de nieuwe factuur staat tevens vermeld dat het bedrag op 21 november van mijn rekening gaat maar behoudens vergissing heb ik geen weet van het geven van een mandaat tot een domiciliëring. 

Dag @alma de factuur met nummer 7248557794 hoort bij klantnummer 623331247. De factuur met nummer 7250411240 is de eerste op klantnummer 29687958 (periode 06/10/2022 tot 30/11/2022) en zal inderdaad per domiciliëring aangeboden worden, aangezien dit verplicht is bij het aanmaken van een Joint Offer contract. Groetjes, Heidi

@HeidiE Klantennummer 623331247 zegt mij totaal niets snap dan ook niet waarom ik daarvoor een SMS gekregen heb. Ik heb dus in feite iemand anders zijn of haar factuur betaald? Kan u mij dit bedrag terugstorten aub?  Alvast bedankt.


Dag @alma ik heb dossier 51574155 opgemaakt voor onze financiële dienst. Groetjes, Heidi


@HeidiE

Vandaag heb ik weeral een sms ontvangen voor een factuur die niet voor mij is. Zijnde factuur 7250868931 ten belope van 80,06 EUR.  Ik ga deze vanzelfsprekend niet betalen gezien deze niet voor mij bestemd is. 


@alma  De beheerder van je dossier 51574155  zal je van feedback voorzien. Groetjes


zie je ook die aanrekeningen staan op je Myproximus → Facturen | Proximus

als je daar klikt op de 3 verticale puntjes kan je uw factuur downloaden  in pdf waar je meer details kunt zien.

 


zie je ook die aanrekeningen staan op je Myproximus → Facturen | Proximus

@Martin 

Enkel de laatste factuur van 108,34 EUR is zichtbaar op Myproximus. Voor de eerste factuur kreeg ik enkel een SMS. 


best dat je verder afwacht tot een Proximus forummedewerker reageert om dit verder na te kijken.

NB: Ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Dag @alma de factuur met nummer 7248557794 hoort bij klantnummer 623331247. De factuur met nummer 7250411240 is de eerste op klantnummer 29687958 (periode 06/10/2022 tot 30/11/2022) en zal inderdaad per domiciliëring aangeboden worden, aangezien dit verplicht is bij het aanmaken van een Joint Offer contract. Groetjes, Heidi


Reageer