Vraag

Onterecht en mobiel abonnement in mijn pack

  • 29 December 2018
  • 0 reacties
  • 86 Bekeken

Pas na 6 maanden ontdekt dat er een tweede abonnement voor mobiel abo in mij pack terecht ( ik heb een tablet maar geen samsung tablet)gekomen was. Even chattten met proximus. resultaat: ik zal het stopzetten en 3 maanden terug betalen. Resultaat 2 maanden terug betaald nummer zit nog steeds in mijn pack maar kan terug geactiveerd worden. Na nog wat chatten konden die medewerkers niet antwoorden op de crusiaalste vraag namelijk "Hoe komt dat nummer op mijn factuur terecht"?
Dat is iets voor een andere dienst. Hoera kastje naar de ... kan beginnen? Op stap in de stad komen we langs een proximus winkel met weinig volk. Direct een medewerker te pakken die in het systeem kan gaan zoeken. De goede man ziet dat het nummer enkel gestopt is en niet geschrapt is en doet dit dan onmiddellijk. Verder uitzoeken waarom en doorzie het op mijn account gezet zet is kan hij niet maar er is een ticket lopende en binnen de 10 dagen zal ik een antwoord krijgen. 16 dagen verder wacht ik op, Proximus, Godot of op allebei?

Is er een Wizz die dit verder kan bekijken?

0 reacties

Geen reactie

Reageer