Beantwoord

Onprofessionele klantendienst! zeggen telkens weer wat anders!!!!

  • 27 January 2018
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

Plots werd ik door Proximus afgesloten, terwijl ik wél mijn rekeningen netjes had betaald! Bel ik naar de klantendienst, krijg ik telkens een andere uitleg te horen. Eerst zien ze dat ik idd betaald heb, gaan ze het in orde brengen en wordt gewoon opgelegd. Wanneer ik terugbel, kunnen ze dan weer geen betaling terugvinden...
Een volgende keer wordt mij voorgesteld om een screenschot van mijn rekeninguitreksels te sturen. Wel erg moeilijk als je internet juist werd afgesloten??!
Weer een volgende beloofd me dan weer tijdelijk internet weer te activeren, zodat ik de bewijzen mee kan opsturen.... om het vervolgens dan weer niet te doen.
Uiteindelijk krijg ik na een week bellen dan iemand aan de lijn dat er voor zo een gevallen 'een case' moet worden gemaakt, en dat dit dan nog eens 10 dagen kan duren voor ik weer wordt aangesloten!
Uiteindelijk heb ik het probleem dan maar zelf 'opgelost' door het bedrag nog een keer extra te betalen... Graag compensatie hiervoor bij mijn volgende factuur aub!!!!!!!!!!!!!

En een andere helpdeskmedewerker met de avonddienst, want die kan ik intussen wel door de telefoon trekken!!!
icon

Beste antwoord door HeidiE 30 January 2018, 09:51

Bekijk origineel

3 reacties

En nog steeds geen deftig antwoord van Proximus........ Ga je mij vanaf nu elke factuur dan maar dubbel laten betalen of hoe zit het??? En waar kan ik nu terecht met mijn klacht????
Ter info:
Je eerste post van zaterdag was na 22u wat wil zeggen dat er dan niemand meer van Proximus op het forum zal reageren en dit is ook zo op zondag.
Je kan wel op zondag de helpdesk bellen op 0800 22 800 maar de dienst facturatie zal wel niet op zondag werken (eventueel kunnen ze u probleem doorsturen naar deze dienst om maandag verder behandeld te worden), voor technische problemen kunnen ze klanten wel verder helpen
Bijkomende info:
je kunt ook altijd als volgt klacht indienen via mail formulier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +3
Dag Greet, ik heb je klacht onder dossiernummer 32740553 doorgegeven aan de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren. Grt, HeidiE

Reageer