Beantwoord

Online klacht neerleggen i.v.m. factuur

  • 25 July 2017
  • 8 reacties
  • 704 Bekeken

Hoe kan je online een klacht neerleggen i.v.m. je factuur.
Ik heb reeds de helpdesk gebeld maar deze vertelden dat dit online moet gebeuren maar ik vind nergens een link/ e-mail adres?
icon

Beste antwoord door Martin 27 July 2017, 09:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2
U kan een privébericht sturen met uw klantenn° en uw klacht naar Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
@ m_vnop
voor klacht factuur via online form, zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
Ik heb een privébericht gestuurd naar het Proximus Team maar blijkbaar wordt daar niet op geantwoord.
Worden deze berichten wel gelezen? Iemand enige ervaring hiermee?
Kan iemand de link sturen naar de online form want de link die Martin stuurde leidt naar niets?
je surft naar http://proximus.be/contact
en dan op de opties klikken
een voorbeeld zie je dan op de link die ik je al meegeven heb, namelijk >
klik hier
Bedankt Martin,
Ik had niet door hoe het juiste werkte maar nu is het gelukt.
Hopelijk antwoord er nu wel iemand op mijn klacht.
Dag allemaal,
toch één bemerking, zelfs al kan je ze neerleggen, de vraag is of het iets gaat helpen. Ik kocht via een Proximusmedewerker (via chat op reis) 2* 500 MB data aan 10 €, maar ze komt helemaal niet zichtbaar via mijn gsm app; ik heb daarvoor uren gechat met Proximus medewerkers. de aanrekening verliep daardoor ook apart per gebruikte MB en op de factuur komt voor minder dan 1 GB 14,67 €. Bij mijn thuiskomst bel ik hiervoor en het antwoord van Proximus is heel simpel; ze is geactiveerd en je betaalt heel simpel de beide sommen. Niet te vergeten, de 2*500 MB is niet zichtbaar en zal dus ook nooit gebruikt kunnen worden. Kwestie van commerciele ingeteldheid???????
Reputatie 7
Badge +4
Als u er met Proximus medewerkers niet tot een (aanvaardbare) oplossing komt, kunt u in elk geval beroep doen op de ombudsdienst telecommunicatie
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41

Het kan wel enige tijd duren: Px heeft in principe 10 dagen de tijd om te antwoorden op de vraag van de ombudsdienst en deze laatste neemt dan contact met u om uw standpunt te kennen (en u dient dan ook binnen eenzelfde tijdsverloop te reageren), enz.
Reputatie 7
Badge +3
Dag LeRo,

Dossier 35436934 is hiervoor in behandeling. Ik heb je opmerking hieraan toegevoegd. Een dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden.

Groetjes,

Antonella

Reageer