Beantwoord

Onjuiste factuur

  • 13 October 2018
  • 10 reacties
  • 428 Bekeken

Reputatie 1
2 weken geleden is er een ongevraagde wijziging van mijn abonnement gebeurd. Na verschillende
telefoongesprekken over verschillende dagen & bezoek aan de proximuswinkel, geprobeerd deze wijziging ongedaan te maken, om toch maar terug mijn vorige pack nl. Comfort Internet + telefoon
te krijgen. Bij de ongevraagde wijziging was het Mobile Internet die normaal inbegrepen zit in mijn Pack Internet - Telefoon ook gewijzigd naar Mobile Internet XXS, waardoor ik nu €5.50 meer op mijn faktuur moet betalen. Ondertussen reeds 2 x gebeld met de klantendienst die dit ging annuleren & een creditnota op de factuur ging maken & deze wijziging per mail gingen doorsturen.
Wie kan dit voor mij nazien & regelen aub, want momenteel krijg ik dus geen reactie.
Factuur met Documentnummer 6844773861
icon

Beste antwoord door HeidiE 18 October 2018, 08:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Filip,

Alvast de excuses voor de late reactie.
Ik heb alles nagekeken en zie dat uw dossier is afgesloten en weer in orde gebracht zoals vroeger.

Mvg, Koen
Reputatie 1
Dag Koen, idd. maar ik merk dat ik de korting van 5euro kwijt ben, dit is de korting trouwe klant internet, kan jij dit voor mij terug fixen aub. Mijn factuur is normaal 52,35 euro
Bedankt voor het antwoord.
Mvg Filip
Reputatie 7
Badge +3
Dag Filip, ik maak dossier 35991575 voor correctie op deze factuur + opnieuw toepassen van de korting vanaf 01/11/2018. Deze korting loopt automatisch 12 maanden, dus je mag ons volgend jaar contacteren voor een eventuele verlenging. Grt, HeidiE
Reputatie 1
Dag Heidi, de vraag i.v.m internet beloond trouwe klant van €5 is bedoeld na volledige correctie deze maand, deze korting spreekt voor de volgende maanden, de factuur van deze maand was het probleem van meerprijs op het mobile internet, die nu terug in orde was. Bedankt voor de reactie mvg Filip
Reputatie 7
Badge +3
De bevoegde dienst zal je contacteren om dit verder te bespreken. Grt, Heidi
@Filip_039 Is dit probleem voor u ooit opgelost geraakt? Ik bevind mezelf in dezelfde situatie, sinds oktober vorig jaar werd dataverbruik aangerekend vanaf 100MB ipv vanaf de ingegrepen 500MB (ook om een data-only SIM inbegrepen bij Pack Internet), een stapel telefoontjes en kredietnota's later, heeft iemand van de helpdesk de "oplossing" gevonden en het datakaartje omgezet naar Mobile Internet XXS; waardoor de factuur nu plots een 5-tal euro duurder is (wat uiteraard niet afgesproken was). En dit kan nu niet meer "opgelost" worden, ze kunnen het "oude" abonnement alleen omzetten naar iets nieuws dat nog meer gaat kosten.
Reputatie 1
Dag Filip, ik maak dossier 35991575 voor correctie op deze factuur + opnieuw toepassen van de korting vanaf 01/11/2018. Deze korting loopt automatisch 12 maanden, dus je mag ons volgend jaar contacteren voor een eventuele verlenging. Grt, HeidiE
Reputatie 1
dag Heidi, 4 maanden geleden heb je de aanpassing van mijn factuur i.v.m internet beloond trouwe klant van €5 opgelost & toen vermeld dat deze korting automatisch 12 maanden loopt, dus zou normaal tot 11/2019 zijn, deze maand factuur ontvangen waar de korting niet meer in rekening gebracht wordt, kan je dit voor mij terug rechtzetten aub.
mvg Weyts Filip
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een dossier (37897320) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Reputatie 1
dag Koen, ik heb deze namiddag rond 13u30 een telefoontje gekregen van jullie diensten, dat alles reeds in orde is, kan je dit melden aub. Toch bedankt voor de interventie, nog een prettige dag verder, mvg Filip

Reageer