Onjuist bedrag mobiel internet

  • 15 February 2017
  • 8 reacties
  • 560 Bekeken

Heb een smart + phone 45 abbonement met 3 gigabyte aan mobiel surf volume.
Nadat ik ongeveer 2.6gig had verbruikt daarvan werd mij al 80 euro aangerekent aan nationaal mobiel internet verbruik.
Nu paar dagen verder ben ik ongeveer 120mb over men 3 gigabyte en sta ik op 127 euro mobiel verbruik buiten pack.met totaalbedrag van 172 euro.
Voor 127 euro berekent aan €5 per 500mb extra surfvolume zou ik met gemak 12gig over mijn limiet kunnen gaan. Kan hier ni mee lachen en zou graag een gedetailleerd factuur van mobiel verbruik per mail ontvangen!!!
Graag wil ik ook weten hoe lang mijn contract nog loopt en wat op deze moment het restbedrag van mijn gsm is!! Als dit niet commercieel wordt opgelost zal ik niet langer klant blijven van deze geldwolven en oplichters!!!!
Mvg
Een ZEER ontevreden klant

8 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Nick!

Kan u mij het betrokken oproepnummer doorsturen via een privébericht aub?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Ben ook van plan om twee abo's stop te zetten bij Proximus.

Mij wordt nu altijd extra surf volume aangerekend! Terwijl ik nog niet eens over mijn surfvolume ben, staat nog maar op 5%. Bel je naar de klantendienst krijg je te horen dat je dagelijks screenshots moet nemen en dan als de factuur gemaakt is bellen dat het niet klopt!

Ze kunnen mij niet eens zeggen waarom dit aangerekend wordt!

Vind het absoluut geen service!
Hier hetzelfde probleem, op factuur extra data verbruik aangerekend in juni en juli terwijl dit niet zo was op myproximus aangezien wij dit nauwgezet in het oog houden, klantendienst gebeld.
Krijg ik doodleuk het antwoord, ja u bent uw datalimiet overschreden, ik zeg ja zover was ik ook al, maar ik wil uitleg hoe dit kan? Wij zijn nog nooit over het volume geweest aangezien we dit in het oog houden en in juni zijn we maar 3 weken in Belgie geweest en daar werd geen data verbruikt.
Nogmaals doodleuk, sorry maar meer uitleg kan ik niet geven, ik zie ook maar enkel dat u uw data overschreden hebt.
Ik zeg, dat kan toch niet hé? ik krijg evenveel uitleg dan wat ik op factuur zelf kan zien, waarom bel ik dan naar klantendienst denkt u.
Kreeg het antwoord dat ik klacht moet indienen en dat het dan zal bekeken worden, maar verder geen uitleg.

Nu, ik wil vandaag klacht indienen, en wat krijg ik als ik opzoek hoe ik dat moet doen? Juist ja! klantendienst bellen :s

Als trouwe klant sinds jaren is dit echt teleurstellend....

Bij raadpleging op myproximus zoals te zien in bijlage staat er geen overschrijding... Begrijpe wie het kan!?

Kan een proximus medewerker mij verder helpen aub?

Mvg
Frenzy
Reputatie 5
Badge +3
Dag WDR0209, kan je ons alvast je klantgegevens bezorgen per privébericht, bekijk het erg graag met je! Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
NickyL heb je hiervoor al nieuws?
Ik kreeg een teruggave op mijn nieuwe factuur voor periode 11/08-31/08 wat met juni en juli?
Graag dringend antwoord aub! Dit is toch geen klantenservice? Verkeerde informatie aan telefoon en dan via forum gewoon reactie met teruggave op volgende factuur zonder uitleg?Had ik niet gereageerd dan had ik TEVEEL betaald.
Sorry maar als dit zo blijft duren ga ik wel naar andere provider, geef dan tenminste toch een uitleg aub.
Ben steeds tevreden geweest met proximus maar nu begint het toch mijn strot uit te hangen hoor...
Graag enige reactie aub.
Reputatie 6
Badge +1
Elke dag lees je hier zo'n verhaal - Maar bij prox lijkt dit normaal.
Staatsdienst?
Word stilaan gestoord van de klantenservice of moet k zegge zoekhetmaaruitservice van Proximus!Schandalig lang aan het lijntje gehouden bij de chat,dan doorverbonden (of toch niet?) van 15.40. tot 18.30 om precies te zijn,en nog geen antwoord of duidelijkheid!Daarvoor al 2 keer na lang wachten chat plots beëindigd?!Er zijn leukere dingen op je vrije dag niet?En als het dan nog tot een oplossing had geleid,maar helaas? Veel info,veel menu’s ,veel van vanalles,behalve hulp en oplossing bij problemen,en blijkbaar geen goede communicatie tss u diensten die me beloftes doen,waar de volgende dan weer niks van weet?! Sorry,maar Proximus sucks!!Mij is ook een korting gegeven van 14,- omdat ik blijkbaar al jaren tv b-box betaal omdat dat in mijn afgesloten abonnement zat... blijkt nu ook maar eenmalig?! Heb hier ook geen gsm service,en de technieker die een half jaar geleden al zou langskomen heb k ook nog niet gezien.Proximus get your act togheter!!!

Reageer