Beantwoord

ongewild WISTER abonnement bij dochter

  • 21 June 2022
  • 8 reacties
  • 87 Bekeken

Onze maandelijkse afrekening voor de maand mei is 25 euro meer dan verwacht. Nu blijkt dat onze dochter wekelijks 4,99 euro kosten worden aangerekend voor een zogezegd WISTER abonnement waarvan ze eigenlijk niets wist. 

 

Ik zie hier op het forum nog veel klachten passeren over die WISTER, dus blijkbaar zijn we niet de enige die daar een probleem mee hebben.

 

Kunnen jullie dat abonnement direct stopzetten AUB? En die 25 euro wil ik graag geannuleerd zien. Idem voor de kosten in juni.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 June 2022, 15:20

Bekijk origineel

8 reacties

verwijderd wegens privé gegevens

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

FYI: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Bedankt Martin

 

Ik heb de gegevens ondertussen toegevoegd in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@Dominic De bruyn Ik heb dossier 50870479 opgemaakt en antwoordelementen gevraagd aan Wister. Zodra ik antwoord heb, laat ik iets weten. Ondertussen activeer ik de gratis blokkeringen op derde diensten op het betrokken gsm-nummer. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Je mag dat ook blokkeren op mijn eigen nummer en op het nummer van mijn echtgenote. De info kan je vinden onder mijn profiel.

 

Ik vind het straf dat mijn dochter zich bewust zou abonneren op een video website met adult content… Blijkbaar is WISTER heel snel om daar abonnementen voor aan te smeren. Ik kan er echt niet mee lachen :(

Reputatie 7
Badge +3

@Dominic De bruyn Volgens de antwoordelementen dat ik mocht ontvangen van Wister werden de sms’en in het Frans verstuurd. Om deze reden heb ik een volledige terugbetaling aangevraagd van de aangerekende bedragen. Wister is hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. Wister zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de huidige factuur (05/06/2022) volledig dient te betalen (inclusief de aanrekeningen van Wister) en dat je op de volgende factuur (juli) opnieuw 3 aanrekeningen van Wister zult terugvinden samen met een terugbetaling van alle 9 transacties.

De blokkeringen op derde diensten werden ook geactiveerd op de andere 2 gsm-nummers.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD oprechte dank !!

Reageer