ongelooflijk maar waar

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Ik ben na meer dan 30 jaar en hele reeks problemen bij Proximus eind november overgestapt naar Telenet. Uren telefoons met technische en commerciële dienst. Alles mooi binnengebracht modem kabels, werd ook geregistreerd dat ik het had binnengebracht. Ik zou nog 31 euro terugkrijgen. Zonet kreeg ik een aanrekening van 190 euro 3 maanden box en abonnementen terwijl jullie de box al vanaf begin december in jullie bezit hebben. Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig,,??? Gelieve recht te zetten, 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Leendw  Dossier 44490094 werd opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en je hierover verder informeren. Groetjes, Antonella

Ik heb net klantenservice gebeld en blijkbaar hadden ze in Turnhout niet geregistreerd dat ik alles binnen had gebracht. Document heb ik na 2 maanden ook niet meer. Fijn om op je vrije dag nog maar eens miserie v Proximus moet gaan oplossen. Ik heb sinds 4 december heb ik Telenet, volgens Proximus heb ik alle producten terwijl ik geen box of decoder v jullie heb.. ze hebben me nu op non actief gezet vanaf vandaag, en moet nu maar bewijzen dat ik alles heb binnengebracht. Jullie maken fouten en veel zet ze dan ook zelf recht

Reputatie 7
Badge +3

@Leendw  Ik verwijs naar mijn vorig antwoord al vragend om nog eventjes geduld uit te oefenen tot je wordt gecontacteerd door de dossierbeheerder. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella