Ongelooflijk

  • 5 January 2018
  • 0 reacties
  • 153 Bekeken

Ik weet echt niet waar Proximus mee bezig is. We gaan echt terug in de tijd rond 1970 van de toenmalige RTT. De klantendienst is bot, stuurt de klanten met alle denkbare en ondenkbare redenen terug naar af. Een klacht melden? laat me niet lachen, er wordt gewoon niet op gereageerd!! Een privebericht op het forum naar de medewerkers? Wordt gewoonweg niet naar omgekeken!!
Nu kort mijn probleem. Op 18/12/2017 deed ik een aanvraag voor een omschakeling van p&g naar een mobilus M full controll. Klantendienst leid alles in, en bevestigd mij dat ten laatste dezelfde dag om 22 uur de activatie rond zou zijn. Dat werd me trouwens ook per mail bevestigd. vandaag 5 januari, talrijke telefoons naar de klantendienst, twee keer een klachtformulier ingevuld, een prive bericht op het forum hier, en we zijn nog geen stap dichter bij een oplossing. Zou het gras dan TOCH wat groener zijn aan de overkant?? ik zou het beginnen denken

0 reacties

Geen reactie

Reageer