Onbeschoft behandeld in proximus center

  • 16 September 2019
  • 6 reacties
  • 414 Bekeken

Vandaag rond 13.30h in het proximus center in kortrijk een nieuwe prepaid kaartje gaan vragen met nr. overdracht, er zaten 2 medewerkers in de zaak een meisje en een jongen de vraag had ik gesteld aan het meisje en het was precies of ze het hoorde donderen in Keulen, zij tegen haar collega of dat kon. Ik herhaal de vraag tegen hem ( Thibaut) en die gast beweerde dat het niet kon, ik herhaal de vraag voor de derde keer en die knul zegt als ik de vraag beleeft stel dat hij misschien zal kijken of het kan, mijn theewater was op dat moment al behoorlijk aan het overkoken. Ik vind het zeer triestig dat er zo een bedienden aan de balie zitten die hun stiel of werk niet kunnen,
Proximus moet beter kijken wie ze achter de balie zetten, en al zeker kijken of ze hun job aankunnen of ze zullen klanten verliezen.
Ben al 45 jaar klant en van in het begin van het internet en tv abonnement aangesloten bij Belgacom en had graag toch een beetje een beleefdere medewerker verwacht.
Graag reactie van een proximus medewerker.

Ronny

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Ronny,

Alvast onze oprechte excuses met het voorval in het verkooppunt te Kortrijk.

Ook bedankt voor de feedback.

Groetjes,
Joel
Akkoord.
Beste

Als ik een nieuw prepaid kaartje vraag met overdracht van het oude gsm nr. kan er toch geen twijfel bestaan, het meisje waaraan ik het eerst vroeg viel uit de lucht en dat is toch geen kennis genoeg van de produkten van Proximus.
En ook zijn reactie was er ver over. Mijn vrouw was er echt van gechoqueerd, maar blijkbaar is zo met klanten omgaan de norm aan het worden de dag van vandaag.

Beste groeten
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ronny,
Ik heb ondertussen al antwoord ontvangen via de bevoegde dienst.
De medewerker van de shop dacht dat de vraag was om van nummer te veranderen met een bestaande Proximus prepaid kaart. Dat is namelijk niet mogelijk. In dit geval zou je namelijk gewoon een nieuwe prepaid kaart moeten nemen.
Uiteraard is het wel mogelijk om een nummer van Orange over te nemen naar een Proximus prepaid kaart. Hiervoor mag je gerust terug even langsgaan in een Proximus center naar keuze.
Er is hier sprake van een misverstand. Mijn excuses hiervoor.
Groetjes,
Antonella
Beste Antonella,
Bedankt voor het antwoord, de gegevens zijn ingevuld in mijn profiel.

Ronny
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ronny,
Mijn excuses hiervoor. Dit mag zeker nooit de bedoeling zijn.
Daarom heb ik dit doorgestuurd naar de dienst dat verantwoordelijk is voor de Proximus centers. Kan je inmiddels even je klantennummer en/of telefoonnummer aanvullen in je profielgegevens?
Dank je wel.
Groetjes,
Antonella

Reageer