Beantwoord

Onbereikbare storingen

  • 3 February 2018
  • 10 reacties
  • 249 Bekeken

Het is reeds vanaf vannacht rond 1 uur dat ik geen TV en internet meer heb. Nadat ik overdag verschillende malen probeer om de storingen te bereiken, word de lijn steeds onderbroken na het niets zeggende zinnetje dat er in de buurt een storing is.
Wanneer ik dan een schriftelijke klacht wil indien via mail is dit blijkbaar niet mogelijk binnen dit communicatiebedrijf.
Als gewezen werknemer stoot hij mij tegen de borst dat dit bedrijf totaal niets leert uit zijn fouten en klantonvriendelijk blijft.
Waarom moet ik mijn klacht melden in een forum. Ik moet niets weten van die prullen. Dit is alleen om de mensen op een dwaalspoor te brengen en dat er geen sporen zijn.
Geef mij eindelijk eens antwoord.
icon

Beste antwoord door LinosD 3 February 2018, 17:31

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Bolderiaan, ik heb uw lijn even nagekeken en ik zie dat er synchro en verbinding is. Heeft u nog steeds problemen? Groeten Els
Ja ik heb nog steeds geen internet en geen tv
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even je toestellen herstarten zoals hier beschreven?
Ter info: Als ze op 0800 22 800 melden dat er in de buurt storing zijn dan wil dit toch normaal zeggen dat ze er weet van hebben en ermee bezig om dit op te lossen.

Je kan via mail formulier ook je vraag stellen > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html > vindt een antwoord op je vraag enz........

maar dan zul je pas maar ongeveer na 10 dagen een antwoord krijgen op je vraag

PS: hoe je toestellen herstarten > klik hier
Reputatie 7
Badge +4
Een algemene storing wordt inderdaad via IVR meegedeeld. Het heeft immers weinig zin om individuele storingen te behandelen voor zolang het onderliggende probleem -dat meestal ook de oorzaak vormt- niet is opgelost.

Ik zie voor de regio ondertussen echter geen openstaande problemen meer, vandaar de vraag om de toestellen even te herstarten.
De klant wil weten wat er aan de hand is. Ik ging een sms krijgen als de storing opgelost was. Moet ik hier ook tien dagen op wachten? Ik heb alles al 10 keer gereboot gehad. Nu heb ik eindelijk succes en nog geen sms.
Nog als bijkomende info: als je nog op internet kunt bij een panne kun je wel nog direct contact proberen op te nemen via chat op de proximus site.
Ik moet niet weten van chat ed. Telefonisch of mail. Mijn gsm is om te telefoneren en niet voor al die andere prul.
Geen probleem ieder doet tenslotte wat hij niet laten kan 😉 het was louter ter info.
Nog een prettig weekend.
Mvg, Martin.
Reputatie 7
Badge +4
Blij te lezen dat het technisch probleem in ieder geval van de baan is.

Kreeg je de mogelijkheid om zelf een gsm-nummer in te voeren waarop je zou worden verwittigd, of enkel de mededeling dat je zou worden bericht eens het probleem werd opgelost?

Reageer