Nieuwsjes

  • 3 October 2018
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Klanten weg ? Hoe komt dat toch ?

Het is een feit, dat je bij Proximus, wegens hun grootte gewoon 'slechts een nummer bent''.
Het is bijzonder frustrerend dat ze wegens ''veel te groot zijn'' geen oog meer hebben voor de klant.

Helaas heb ik zelf de conclusie getrokken om weg te gaan, na klant te zijn sinds maart 1983.

- discovery line afgeschaft
- studenten in huis korting afgeschaft
- gezinsbond korting afgeschaft

en dat allemaal zonder verwittiging.

Laten verleiden om een ''pack'' te kopen ?
Pack wordt altijd maar duurder en duurder. Van 49€ per maand naar bijna 80€/maand.

Technische errors.
- ruis op de lijn
- punten inruilen verdwenen
- het verschil niet weten tussen de verschillende routers

etc etc

Jammer maar helaas. Langzamaan worden mensen wakker.
De kosten die je boven vermeld hebt, zijn er ergens bij gekomen via kleine lettertjes (tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ , Norton Security 5 € ) en klanten die slapen en een domicilieering hebben............

Tel maar uit je winst op grote schaal.

Als je inlogt op ''my proximus'' staat er ook standaard dat alles ok is, ookal is er een lopende klacht.

Enfin, wil je de hele Belgacom/Proximus ''lezen'' kijk dan op m'n blog :
https://wp.me/P47XiJ-a




😵

2 reacties

Reputatie 1
Badge
UPDATE :

Ben weer teruggekomen want EDPnet was een drama.
Ook scarlet was een drama ! Die hadden een afspraak gegeven waarop ze zouden langskomen.
Ze zijn nooit verschenen en belden daarna doodleuk om te vragen hoe de installatie was en of ik tevredden was ?! (ik heb een brief gekregen nota bene zwart op wit om de onlinegemaakte afspraak te bevestigen !!)
Jammer gonoeg zijn we nu weer in het oude stadium vervallen, maar IETS van internet is toch nog beter dan NIETS.

🤓

https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/het-regent-47645
In je start topic zie ik dat je het volgende schrijft
klanten weg ?.....

Dit begrijp ik niet goed waarvan je dit gehaald hebt, want in de jaarrapporten kun je afleiden dat ze altijd maar meert klanten hebben !

Ben weer teruggekomen want EDPnet was een drama .
Die maken ook gebruik van de infrastructuur van Proximus (net zoals scarlet) en meer tussenpersonen maken het er natuurlijk over het algemeen niet simpeler als er problemen optreden ergen in de link...

Reageer