Beantwoord

nieuwe tv box geplaatst door technieker

  • 23 May 2022
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Hallo,

Na 2 maanden prutsen met onze oude tv box (2x vervangen door een nieuwe, oud model) heeft de technieker een V7 tv box geïnstalleerd. Dit zonder hierover te communiceren wat hij doet..

 

Nu krijg ik mail met de uitgevoerde werken waarvan:

nieuwe tv box - in huur

Kosten herstelling product - 85€!! 

 

Zal dit nu doorgerekend worden ofzo?

Hier zou ik helemaal niet mee gediend zijn.. jullie producten werken al enkele maanden naar onbehoren, en uiteindelijk moet ik zelf de herstelling betalen terwijl ik ook al huur betaal voor de toestellen en genoeg betaal voor de diensten die daarbij horen…

Kan iemand me eens vertellen dat de kosten op proximus worden genomen?

 

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 23 May 2022, 13:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Evelien11  Dossier 50750976 is in orde. Zoals telefonisch bevestigd. Onze excuses . Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Evelien11  Dag Evelien, zou u zo vriendelijk willen zijn om meer gegevens in te vullen onder je profiel? Dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

@Evelien11 Dossier 50750976 is opgemaakt. De dossierbeheerder houdt je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reageer