Beantwoord

Nieuwe prijzen 2018

  • 5 January 2018
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Ik heb een abonnement voor TV en internet, 55 euro. Ik ben klant sinds mei 2017.
Vandaag kreeg ik een factuur van 59 euro, zonder enige vorm van uitleg ivm de verhoging van 7,5%.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door RedsFan 6 January 2018, 10:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik heb een abonnement voor TV en internet, 55 euro. Ik ben klant sinds mei 2017.
Vandaag kreeg ik een factuur van 59 euro, zonder enige vorm van uitleg ivm de verhoging van 7,5%.
Hoe kan dit?

Kijk op de factuur van November 2017 daar staat het op. En dit forum heeft er ook aandacht aan besteed.
Badge +4
Ja klopt, vanaf 1 januari komt er 4 € bij.
Het stond al paar maanden geleden op de factuur onderaan en ook op dit forum (zie topic oude packs krijgen prijsverhoging)
Ik krijg geen facturen, alles digitaal. Ik had tot op gisteren geen weet van dit forum, dus de communicatie, wat mij betreft, is alles behalve geweest. Een extra mail met informatie had gemogen. 7,5% vind ik veel te veel, op jaarbasis is dit zomaar 48 euro. Ik zoek om over te stappen naar de concurrentie. Zelfs met de activatiekosten
die ik zal moeten betalen, ben ik goedkoper af.
Reputatie 7
Badge +1
Ik krijg geen facturen, alles digitaal. Ik had tot op gisteren geen weet van dit forum, dus de communicatie, wat mij betreft, is alles behalve geweest. Een extra mail met informatie had gemogen. 7,5% vind ik veel te veel, op jaarbasis is dit zomaar 48 euro. Ik zoek om over te stappen naar de concurrentie. Zelfs met de activatiekosten
die ik zal moeten betalen, ben ik goedkoper af.

Wij zitten hier met hetzelfde, oude abo en ook € 4 erbij, zonder dat er iets tegenover staat. Het is aan iedereen hoe ze hier mee omgaan.

Reageer