Beantwoord

Nieuwe klant geworden en de klachten stapelen zich op !

  • 8 February 2018
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Op 5 december 2017 had ik mijn eerste telefonisch contact met proximus om nieuwe klant te worden. Het pakket tuttimus met 2 mobiele abonnementen en tv aan 69€. Van toen is alles al fout beginnen lopen. We zijn nu 2 maand verder (30-tal telefoontjes +bezoek aan de proximus shop) en nog steeds zijn de problemen niet opgelost.
Ik weet mezelf geen raad meer. Gezien de actie met de tv kunnen we ook niet onmiddellijk terug overstappen naar Telenet anders zitten we met kosten.
Even een opsomming van de problemen :
1. verkeerde info aan telefoon wanneer levering van tv en wanneer de technieker langskomt
2. easy switch niet uitgevoerd. Dus overlapping met telenet = dubbele factuur.
3. pas na 1 maand was er 1 gsm-nummer overgezet
4. nummer van de vaste lijn is ons nooit doorgegeven. Wij hebben deze vernomen op onze eerste factuur.
5. eerste factuur compleet verkeerd en 2de gsm-nummer pas overzet na bezoek aan proximus-shop (1,5 maand later)
6. het 2de nummer zit nu nog steeds niet in het pack. Aparte factuur voor deze + geen 3 GB mobiel verbruik maar 1.5 GB
7. gezien de actie met de tv wordt er per domiciliëring betaald. Dus foutieve facturen gaan gewoon van de rekening.
Het is echt te veel om mijn compleet verhaal hier neer te schrijven.
Wie kan me aub helpen!
Kristof
icon

Beste antwoord door AntonellaD 9 February 2018, 08:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Kristof N,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Ik heb hiervoor dossier 32859063 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Hou rekening met een gemiddelde behandelingstijd van 10 werkdagen.

Groetjes,

Antonella

Reageer