Ik weet mezelf geen raad meer. Gezien de actie met de tv kunnen we ook niet onmiddellijk terug overstappen naar Telenet anders zitten we met kosten.
Even een opsomming van de problemen :
1. verkeerde info aan telefoon wanneer levering van tv en wanneer de technieker langskomt
2. easy switch niet uitgevoerd. Dus overlapping met telenet = dubbele factuur.
3. pas na 1 maand was er 1 gsm-nummer overgezet
4. nummer van de vaste lijn is ons nooit doorgegeven. Wij hebben deze vernomen op onze eerste factuur.
5. eerste factuur compleet verkeerd en 2de gsm-nummer pas overzet na bezoek aan proximus-shop (1,5 maand later)
6. het 2de nummer zit nu nog steeds niet in het pack. Aparte factuur voor deze + geen 3 GB mobiel verbruik maar 1.5 GB
7. gezien de actie met de tv wordt er per domiciliëring betaald. Dus foutieve facturen gaan gewoon van de rekening.
Het is echt te veel om mijn compleet verhaal hier neer te schrijven.
Wie kan me aub helpen!
Kristof
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel