Vraag

Nieuwe klant

  • 12 April 2018
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Beste supportmedewerker,

Ik ben een nieuwe klant (620968230) en wacht nog steeds op een nieuwe afspraak voor het uitvoeren van de volledige installatie.Op het document van aanvraag, stond er vermeld dat de installatie zou worden uitgevoerd op 10/04/2018. Helaas die dag niemand gezien en toen reeds 4 maal gebeld. Uiteindelijk werd me beloofd dat er me binnen de 2 dagen een mail zou worden gestuurd met de nieuwe afspraak. Ons gsm's zijn reeds overgeschakeld naar Proximus dat was binnen de 72 uur in orde.
Ik zal hier nog een paar dagen geduld voor hebben, maar ik kan u nu al zeggen dat je uw nieuwe klanten zeker niet met een goede service van dienst bent en dat dit zeker "geen" reclame is!
Als ik na een paar dagen geen bericht krijg wanneer alles zal worden uitgevoerd, dan zie ik me genoodzaakt om terug over te gaan naar mijn oude provider. Ik zal dan ook niet nalaten om alle geleden schade op jullie te verhalen.
Ik hoop ten stelligste dat dit euvel heel dringend kan worden opgelost.
Graag dringend tegenbericht

Met vriendelijke groeten

Een niet tevreden nieuwe klant!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,het spijt me te vernemen dat dit zo verlopen is. ik vind een nieuwe afspraak terug op 18/04. Groetjes Freya
ik ben dus niet de enige die in dit schuitje zit! Ik wacht al drie weken op een nieuwe afspraak. En reken maar dat ik compensatie zal claimen!
Reputatie 6
Badge +3
Dag Johan,
Ik zag dat de installatie op 18/04 is afgerond (laatste wijziging 21/04/2018) wat is er nog niet in orde dan?
mvg. Wilfried
Ik ben eveneens een nieuwe klant en vandaag wachtende op de techniekers voor installatie...hopelijk komt het hier wel in orde aangezien ik niet van plan ben om al mijn vakantiedagen hiervoor op te nemen!
Ik hoop dat dit je wat gerust kan stellen als je weet dat het niet bij iedereen verkeerd loopt ☺️

Reageer