Beantwoord

Niet ontvangen factuur augustus 2018

  • 15 August 2018
  • 10 reacties
  • 505 Bekeken

Beste,
Deze maand nog steeds geen factuur ontvangen. My Proximus vermeldt dat ik geen openstaande facturen heb. Om in regel te zijn, heb ik al meer dan 10 x naar Proximus proberen te bellen. Niet gelukt ?! Wat doet Proximus nu?
icon

Beste antwoord door M_016 15 August 2018, 17:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als MyProximus zegt dat u geen openstaande facturen hebt, zijner zeer waarschijnlijk geen (tijdelijk facturatievertraging misschien)
&
vandaag 15/08/18 zijn er geen Px-medewerkers actief op dit publieke forum (zij zullen u bericht waarschijnlijk morgen of vrijdag wel oppikken)
Beste,
Deze maand nog steeds geen factuur ontvangen. My Proximus vermeldt dat ik geen openstaande facturen heb. Om in regel te zijn, heb ik al meer dan 10 x naar Proximus proberen te bellen. Niet gelukt ?! Wat doet Proximus nu?

Normaal is dit bij mij ook in het begin van de maand en tot nu toe ook nog niks te zien op MyProximus dus je bent niet alleen en geen paniek ze zullen ons zeker niet vergeten 😉 ☺️
Bij Proximuswinkel geweest. Nee ze kunnen dat niet in orde maken, gebeurd automatisch ? Antwoord van de facturatiedienst : kunnen manueel niets
doen. ? Dus.......Leve de vooruitgang !!! Afwachten.. ?
Hier ook nog geen factuur voor augustus 2018 ontvangen...
geen paniek je bent zeker niet alleen, ze hebben blijkbaar vertraging ….

@Proximus Team,
is er geen mogelijkheid meer om je voorlopige factuur te raadplegen want ik vind dit nergens meer terug op MyProximus?
Okidoki, ben eens benieuwd als ik niet op tijd betaal ??
Reputatie 7
Badge +3
Hallo , ik heb jou zonet een duplicaat van je laatste factuur doorgemaild. Groetjes, Aziz
De factuur is inmiddels ook zichtbaar op de account. Hartelijk dank.
Factuur nog niet ontvangen,noch
bij primairee berichten, updates, reclame of spam. Ook niet terug te vinden My Proximus -melding geen openstaande facturen !
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groetjes Freya

Reageer