Vraag

Netwerk bezet?

  • 19 October 2020
  • 16 reacties
  • 454 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Betreffende mijn professioneel nummer (Zie mijn profiel, bij “privé ticket” > het nummer beginnende met 0473/...): Sinds deze morgen krijg ik steeds de melding “netwerk bezet” wanneer ik probeer te bellen via deze telefoon.
Er is een factuurprobleem geweest tussen mijn werkgever en mezelf waardoor ik dacht dat de facturen door hen werden betaald tijdens deze corona-periode, maar dit diende uiteindelijk door mezelf te gebeuren.

Ik heb vrijdagavond de betaling gedaan waarvan ik op de hoogte ben, namelijk 600,00 eur + 3,43 eur. Dit werd dus wel degelijk intussen betaald.

Wanneer zal ik opnieuw toegang hebben tot het netwerk aub?

Bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groeten


16 reacties

FYI:
Best geen privégegevens (zoals gsm nummer enz..) posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat die enkel kunnen gelezen worden door medewerkers van Pro⌘ zelf, als ze hier je post doornemen.

 

Reputatie 2

Beste,

Inderdaad, bedankt voor de informatie.

Heb het nummer nu vermeld in mijn profiel.

Bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Reputatie 7
Badge +3

Dag @thejojo wij mochten deze betaling nog niet ontvangen. Zodra er voldoende dekking op onze rekening staat, gaat een heractivatie automatisch. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Beste @HeidiE, Bedankt voor deze bevestiging! Kan u mij even bevestigen dat het met deze beide betalingen in orde is qua heractivatie aub (u zou dit bedrag nog vandaag of morgen moeten ontvangen)?

Er loopt momenteel blijkbaar het een en ander niet correct tussen mijn werkgever en mij qua facturatie.

Graag wens ik zekerheid dat alles correct betaald is met het gene ik vrijdagavond betaald heb.

Ik heb namelijk mijn telefoon echt nodig voor eind deze week, wanneer ik extern moet werken….

Bedankt voor de hulp!

Mvg,

Reputatie 7
Badge +3

Dag @thejojo het huidige openstaande saldo betreft 800,87 EUR, dit moet dus eerst volledig betaald zijn. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Dag @HeidiE , Bedankt, maar het gaat over mijn andere klantenrekening (beginnende met 2718**** > mijn professioneel GSM-nummer beginnende met 0473/******) die vermeld staat in mijn profiel bij het veld “Ticket (Privé)”. Kan u dit even bekijken aub? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Op dit klantenrekeningnummer werden op 19/10 2 betalingen ontvangen: €600 + €3,43. Het openstaand saldo is momenteel €396,21. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Beste @AntonellaD bedankt voor deze informatie! Betaling van dit bedrag is zopas gebeurd. 

Kan u mij bevestigen dat mijn nummer dan binnenkort automatisch opnieuw wordt geactiveerd aub? Ik heb dit professioneel nummer immers absoluut nodig vrijdag voor mijn werk. 

Bedankt en nogmaals mijn excuses voor dit misverstand tussen mijn werkgever en mezelf.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Normaalgezien gebeurt alles automatisch. Ik zal de ontvangst van de betaling en reactivatie van het gsm nummer voor de zekerheid wel opvolgen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD Super ! Zeer vriendelijk bedankt voor de hulp! Bedrag zal dus morgen op jullie rekening staan. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo De betaling is binnen. Ik heb voor de zekerheid een mail gestuurd naar de bevoegde persoon van dit account om het gsm-nummer te reactiveren. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD OK, zeer vriendelijk bedankt! Ik herstart af en toe eens mijn GSM om te zien wanneer ik opnieuw netwerk heb. Bedankt voor de hulp! Groetjes

Reputatie 2

@AntonellaD Alles in orde. Na het herstarten van mijn telefoon, heb ik opnieuw toegang tot het netwerk. Alles werkt dus naar behoren.

Bedankt voor de zeer efficiënte en vriendelijke hulp!

Een prettige dag verder! Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Ik kreeg inderdaad net bevestiging binnen van de bevoegde persoon dat het nummer terug actief staat. Ben blij dat het terug werkt. Ook voor jou een prettige dag verder! :sun_with_face:
Groetjes,
Antonella

Reputatie 2

Beste,
Sinds gisteren werken mijn diverse diensten niet meer.

Dit alhoewel ik perfect het afbetalingsplan gevolgd heb, zoals afgesproken. Ik stond zelfs ‘voor’ op de planning qua te betalen bedragen.
Deze morgen (omstreeks 9u) heb ik zelfs, via MyProximus, het compleet openstaand saldo betaald, waardoor alles nu op ‘0’ staat.

Kunnen al mijn diensten opnieuw geactiveerd worden asap aub (ik ben op verplichte homeworking en kan momenteel dus niet werken).

Ook werden mijn 2 GSM-nummers blijkbaar overgezet naar Pay&Go? Kan dit terug veranderd worden naar de abonnementen zoals voorheen aub?
Bedankt!
Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Er is een dossier 49299190 in behandeling door onze collega AntonellaD.Zij gaat het nakijken en u verder op de hoogte houden.Alvast onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer