Vraag

Netflix zonder Tuttimus Familus o.d.

  • 9 January 2018
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik zit nog onder de oude abonnement structuur ofwel familus zonder gratis film per maand maar wel €1,15 goedkoper en met een vaste klantenkorting van €5,- per maand, dat wil ik graag zo houden maar ik wil wel Netflix toevoegen op de rekening van proximus.

Vraag 1: Ik heb nog geen Netflix account en kan dit aanmaken via kanaal 57 , maar verander ik daarmee dan ook mijn bestaande abo naar naar fami, tutti of ander soort mus?

Vraag 2: Als dit het geval is krijg ik dan als bestaande klant wel de korting uit de aanbieding op jullie website of geldt dat enkel voor nieuwe klanten?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo ... Niemand ???
Reputatie 3
Badge +1
Ik zit nu na de prijsverhoging op dezelfde prijs als familus met vaste klanten korting €5,- dus vraag 1 moet ik even herformuleren: Heb ik nu familus ??? En heb ik dan ook die gratis film per maand, en hoe werkt dat dan weer????? Of moet kan ik overstappen op familus?
Ik snap dat kortingen niet gecombineerd kunnen worden en als ik nu familus heb met vaste klanten korting is dat prima wat mij betreft, maar als ik nu Netflix toevoeg op de rekening houdt ik dan wel mijn vaste klanten korting?
En als ik nog ga moeten omzetten naar familus krijg ik dan vaste klanten korting of een andere korting?

Kan iemand van Proximus mij antwoord geven AUB
Als er op je vragen van iemand van proximus hier op de lange duur geen antwoord komt kan je het ook nog proberen om de vraag te stellen via > privébericht

en je kan het ook eventueel nog als volgt >
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 3
Badge +1
Dank je voor de tip Martin, ik geef ze nog een uurtje of zo en dan gooi ik het in de prive

Reageer