Vraag

Netflix word apart aangerekend

  • 19 February 2018
  • 8 reacties
  • 171 Bekeken

Klantnr 620724310

Wij hebben eind November netflix als tv bundel gekozen in ons Tuttimus abonnement.
Nu zien we al op 2 facturen dat deze buiten ons packet word aangerekend voor 10,99€ onder geleverd door derde?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Het antwoord vind je in deze topic:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/natflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721


Met dank aan AntonellaD!
Maar die 2€ korting waar proximus over spreekt is nergens terug te vinden?
Als je ze niet ziet staan zoals uitgelegd onder
"de korting zie je dan staan bij je pack elementen als TV Advantage"
kun je mss best eens een Privébericht sturen: klik hier, aangezien nog geen antwoord gekomen is van de proximus medewerkers, zodat ze het voor u kunnen natrekken.
Reputatie 7
Badge +6
Bij mij staat die korting onderTuttimus:
Familus:
...
Promoties:
Pack voordeel: My tv-bundle ...... .... -2,00

Anders effe de klantendienst: facturatie bellen: 0800 22 800, die kunnen dat dadelijk in orde brengen.
Zelfs dat staat er ook niet bij,op vorige factuur ook niet.
Doe dan best wat Marleen zegt, bellen naar facturatie 080022800 en als je niet graag belt mss dan toch een privébericht overwegen !
Reputatie 7
Badge +6
Doe dan best wat Marleen zegt, bellen naar facturatie 080022800 en als je niet graag belt mss dan toch een privébericht overwegen !

Inderdaad, hierop wordt in privébericht eveneens vlug gereageerd, maar persoonlijk ben ik in zo'n geval ook altijd snel door de facturatiedienst geholpen. Ik heb nooit lange wachttijden, als ik bel.
Mijn pa wil zelf niet via andere kanalen met proximus in contact opnemen, hij belt voor gelijk welk probleem of vraag naar de helpdesk 080022800 en heeft er absoluut geen klagen over.

Reageer