Beantwoord

Nathalie

  • 26 September 2022
  • 13 reacties
  • 193 Bekeken

Ik probeer deze dame van de klantendienst al maanden telefonisch te bereiken. Er wordt nooit opgenomen of ik kom op haar voicemail.

Ik vind dit eerlijk gezegd weer een voorbeeld van de totale desinteresse van Proximus naar zijn klanten.

Het kan zijn dat mevrouw ziek (of erger) is, maar dan die tel nr niet doorschakelen of zorgen dat er een voicemail is waarop gezegd wordt wat de reden is van het niet opnemen, of een ander nr geven waar ik iemand kan bereiken, nee dat is blijkbaar weer te veel gevraagd!

Ik ben dat gedoe bij jullie echt kotsbeu. 

icon

Beste antwoord door Joel M 21 October 2022, 08:31

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Philterror13  Beste mijnheer, wij kunnen bevestigen dat mevrouw Nathalie niet meer bereikbaar is.
Je kan ons steeds bereiken telefonisch via ons gratis nummer 0800/22800.
Of kunnen we je via deze weg verder helpen? (Graag dan meer info en je klantgegevens aanvullen via je profiel)
Mvg, Luc

Beste Luc, Mevrouw *******   heeft mij een aantal jaar geleden haar rechtstreekse nummer gegeven agv de schandelijke behandeling van mijn ma van 84 jaar en mij indertijd (zie één van mijn andere klachten op dit forum) .

Dit was een tegemoetkoming van Proximus zodat ik telkens iemand rechtstreeks kon bereiken ipv steeds minuten-,  zelfs urenlang aan dat gratis nr vast te hangen. 

Het zou dus fijn zijn moest ik opnieuw een rechtstreeks nummer kunnen verkrijgen.

 

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

@Philterror13 Als u via het gratis nummer 0800 22800 een klacht van uw vraag/probleem laat opmaken dan gaat uw vraag/probleem aan een bepaalde dossierbeheerder toegekend worden.Deze gaat dan uw rechtstreekse contactpersoon zijn.Groetjes,Joel

Beste Joel, dat helpt mij geen bal verder. Bedoeling van dat rechtstreeks nr van Mevrouw was dat ik niet ellenlang aan de lijn moet hangen als ik naar jullie gratis nr bel. Zoals gezegd heb ik ooit eens samen 2,5 uur aan de lijn gehangen!

Het zou dus fijn zijn moest ik een directe contactpersoon krijg en tel nr ipv dat gratis nr waar ik al een klacht heb over ingediend vroeger

Mvg, Filip

Een antwoord na 3 dagen zou fijn zijn

Reputatie 7
Badge +3

@Philterror13 Er kan enkel een dossierbeheerder toegewezen worden aan de hand van uw type vraag/klacht.Dus ofwel uw vraag/klacht via het gratis nummer 0800 22800 doen of u kan  het ook via deze weg.Dan maak ik  een dossier op.Aan de hand daarvan gaat men u een dossierbeheerder toekennen die met u contact gaat opnemen.Groetjes,Joel

Mijn moeder haar factuur is plots sinds juli 22 met 6€ verhoogd, namelijk met TV Replay+ 

Zij of ik hebben dat echter NOOIT voor haar aangevraagd voor haar account! Graag dus rechtzetting en creditnota aub. Mvg, Filip

klantnr 608806378

Edit: vorig bericht gewist, verkeerde uitleg gepost hier.

Ik zou ook graag weten hoe ik in mijn Proximus mailbox geraak. Niet dus de webmail, maar de vaste mailbox die op mijn vorige laptop stond. Dus hoe geraak daar in op mijn nieuwe laptop. Mvg, Filip 

Je gebruikt waarschijnlijk  het zelfde mailprogramma op je nieuwe laptop als op je oude.

Dan maak je gewoon weer een IMAP mailaccount aan net zoals op je oude laptop. met je zelfde login / wachtwoord.

Zie uitleg → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Wachtwoord van je mailbox | Proximus

Mijn moeder haar factuur is plots sinds juli 22 met 6€ verhoogd, namelijk met TV Replay+ 

Zij of ik hebben dat echter NOOIT voor haar aangevraagd voor haar account! Graag dus rechtzetting en creditnota aub. Mvg, Filip

klantnr 608806378

En krijg ik hier een antwoord op aub? Mvg, Filip 

Reputatie 7
Badge +3

@Philterror13 .Eerst stond de Try & Buy optie actief voor TV Replay+ om een maand gratis uit te testen.De betalende optie was  erna via het verkoopskanaal BULK toegevoegd.Ik heb via het order R000000110000NQAXD deze terug opgezegd.Ik heb commercieel creditnota 7293355843,bedrag 24EUR opgemaakt.Groetjes,Joel

Thanx Joel. Mvg, Filip

Reageer