Modem terugsturen

• 29 april 2020
  • 11 reacties
  • 279 Bekeken

Ik wens mijn modem terug te sturen (opzeg contract) maar ik heb geen label meer (tijd is verlopen omdat mail in Trash terecht gekomen was waarin uitprintbare label zat) die op de verzending moet worden geplakt.

11 reacties

TUI: morgen als de Pro⌘-medewerkers hier terug langskomen kunnen zij u verder helpen door ze nog eens op te sturen.

Ok ik hoop dat ze me dat label terug opsturen

Reputatie 7
Badge +3

@YvanDejaegher Ik heb je een e-mail gestuurd met in bijlage het label. Groetjes, Antonella

Antonella

ik ben je eeuwig dankbaar!  Ik heb het label uitgeprint, op de doos geplakt, de doos naar BPost gebracht en alles klaar.  Op een uur gefikst!  Dank Antonella

professionele dienstverlening

een voorbeeld 

daar kan De brievenschrijver van Proximus een puntje aan zuigen

dankbare groeten

Yvan

Kan u mij ook zo’n label sturen aub? 

Reputatie 7
Badge +3

@KatrijnPascal Een mailtje met het label in bijlage is naar jouw Hotmail adres verstuurd. Groetjes, Antonella

Beste,

wij hebben onlangs een nieuwe modem ontvangen van Proximus. Nu moeten wij de oude terugsturen en we zijn de label om op de doos te plakken kwijt. Kunt u ons ook een nieuwe sticker opsturen via mail?

alvast bedankt!!!

@anna-maria 
Ter info: Iemand van Proximus zelf kan je deze nu maandag terug opsturen, wanneer ze terug op het forum langskomen en hier je post doornemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @anna-maria we zullen je de mail herverzenden. Groetjes, Heidi

Beste,

De mail bevatte enkel als bijlage de communicatie dat de modem moet teruggestuurd worden voor 3/07 en niet de sticker (tenzij ik iets mis?)

Zou mij de sticker nogmaals kunnen doorsturen aub?

Heel erg bedankt!!!

groetjes

Reputatie 7
Badge +2

@anna-maria 

Je hebt gelijk : in de mails zitten geen labels want dat is een algemene melding dat corona-regels versoepeld zijn en retour toestel gewenst is.

de labels zitten in de oorspronkelijke brief die in april werd verstuurd.

Daar heb ik nu een pdf van gemaakt en via mail verstuurd : kan je eens checken of het nu in orde is ?

Groetjes

Tina

Reageer