Vraag

Modem en decoder opsturen maar toch bericht om te betalen

  • 21 March 2018
  • 8 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo
Ik had mijn abonnement opgezegd en daarmee ook de modem en decoder opgestuurde via UPS (zoals in de mail stond) nu krijg ik bericht dat ik 248 euro moet betalen omdat dit niet gebeurd is. Ik heb zelf de trackingscode van het pakket nog, dus ik betaal dit absoluut niet. Iemand nog dit probleem gehad.
Mvg

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Chelsy,

Er is op jouw klantennummer geen aanrekening van 248 euro te vinden. Wel zie ik dat de ontvangst van de apparatuur nog niet werd bevestigd. Stuur je me even de trackingcode door?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn op dit forum nog dergelijke berichten geweest, gelukkig het u nog een bewijs; bijhouden en info via privé bericht aan Px medewerker bezorgen wanneer gevraagd; mocht een reactie uitblijven klacht indienen en factuur betwisten
Reputatie 7
Badge +4
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
antwoord op uw vraag - ik ken mijn nummer - vraag mijn factuur - klacht (rechtsonder pagina e-mail ons)
Gewoon bellen naar de klantendienst en vriendelijk vragen of de toestellen al ontvangen zijn daar.
Als dat zo is krijg je meteen een creditering.
Dit is volgens mij ook het eenvoudigste en vlugste manier, uitgenomen als je voor hebt wat sommigen hier melden, dat ze niet binnen geraken, mijn pa krijgt toch tot nu toe ook alles geregeld en ja zelf opgelost via de helpdesk 0800 22 800 niettegenstaande er hier veel andere klokken luiden, maar wel spijtig natuurlijk voor hen die na een half uur en meer nog niet binnegeraken.....
Ja...het is soms ontzettend druk op de helpdesk van Proximus. En niet iedere call is meteen opgelost.

Tip: je kan contact opnemen tot 22u. Beter te bellen na 20u. Bijna geen wachttijden. 😉
ha zo dat zal dan het geheim zijn van mijn pa dat hij daar altijd nogal vlug binnen geraakt 😉 â˜ș
Als je snel wilt binnen geraken tijdens de piek-uren kan je op het keuzemenu ook altijd kiezen voor 'ik wil (nieuwe) klant worden". 😉 .

Reageer