Beantwoord

Modem binnenbrengen

  • 9 March 2018
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Beste proximus ,

Tijd geleden gebeld dat voedingskabel modem stuk was . Ik ging sanderdaags een nieuwe in de bus krijgen . Uiteindelijk duurt het een week tot ik pakket met volledige modem en kabel thuis krijg . Maak geen beloftes naar de klant die u niet waar kan maken . Daarboven krijg ik dag erna mail dat ik nog steeds oude modem moet binnen leveren . U doet er een week over een gaat mij opjagen ??!! Ik vind geen retour bon bij de doos . Dus beslis deze binnen te steken bij proximus center krijg bewijsje en dacht ok eindelijk vanaf . Nu krijg ik mail dat ik nog steeds oude modem moet binnen brengen of er word mij 99 euro aangerekend ??!! Ik ga er vanuit als ze mij bewijsje geven u dit kan zien in systeem dat deze binnen is ?? Hoe fout kan het lopen in een bedrijf ?? Dan maar proberen bellen naar jullie maar na steeds 20 min aan de lijn opgegeven en nu proberen via deze weg !! Al begin ik het serieus op mijn zenuwen te krijgen en begin ik toch een overstap naar andere provider te overwegen !!! Graag antwoord ??!!
icon

Beste antwoord door FreyaVR 9 March 2018, 14:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste het spijt me dit te vernemen. Wanneer u een bewijs ontvangen heeft, zou het inderdaad in orde moeten zijn. Mocht het alsnog op de factuur aangerekend worden, gelieve ons dan opnieuw te contacteren om deze kost recht te zetten. Excuses voor het ongemak. Groetjes Freya

Reageer